عصر بازار

بانک ایران زمین، حامی جشنواره روز بین المللی جنگلبان

عصر اعتبار- بانک ایران زمین در راستای اجرایی مسوولیت اجتماعی و اشاعه فرهنگ محیط زیستی از جشنواره روز بین المللی جنگلبان حمایت می کند.

بانک ایران زمین، حامی جشنواره روز بین المللی جنگلبان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ,در سراسر جهان، جنگلبانان در خط مقدم مبارزه برای حفاظت از میراث طبیعی هستند و در این راه شجاعت ‍‌ها، تلاش‌ها و فداکاری‌های بسیاری داشته و متحمل رنج های بیشماری گشته‌اند.
    نتیجه فعالیت‌ها و اقدامات آنها، آنقدر حائز اهمیت بوده است که نمی‌توان تصور نمود عرصه‌های طبیعی و حفاظت شده بدون حضور آنان، امروزه در چه وضعیتی قرار داشت.
    با توجه به اهمیت حضور این دلاوران و نوع فعالیت آنها و همچنین شناخت آنان به سایر مردم به جهت افزایش آگاهی، روزی به عنوان روز جهانی جنگلبان در روز شمار جهانی به ثبت رسیده تا اهمیت آن در ذهن‌ها بماند و بتوان با پر رنگ نمودن این روز، حمایتی هر چند کوچک از این قهرمانان سرزمین داشت. روز جهانی جنگلبان شرایطی را برای حمایت از شغل و تلاش حیاتی جنگلبانان ارائه می‌دهد و همچنین فرصتی است برای ادای احترام به جنگلبانانی که در حین انجام وظیفه مجروح شده و یا به مقام شهادت نائل گشته‌اند.
    در این مناسبت جهانی، شغل و فعالیت جنگلبانان که حفاظت از گنجینه‌های طبیعی است را جشن می‌گیرند تا بتوان مردم را نسبت به شغل شریف جنگلبانان آگاه و حساس نمود تا مردم خود را در نقش حافظان طبیعت ببینند.
    #جشنواره_روز_بین_المللی_جنگلبان
    #برای_زندگی_همین_یک_زمین_را_داریم
    در همین راستا تشکل مردم‌نهاد بانک ایران زمین جمعیت حامیان زمین” با حمایت “سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و سایر ذینفعان درنظر دارد، برای نخستین بار مصادف با روز جهانی جنگلبان اقدام به برگزاری همایش و جشنواره سالانه روز جهانی جنگلبان در ایران کند.
    امید است با برگزاری سالانه این همایش و جشنواره که اولین رویداد ملی مختص جنگلبانان کشور است، هدف اصلی آن که ارتقا شانیت و جایگاه اجتماعی و حقوقی جنگلبانان خدوم و ایثارگر کشور است، تحقق یافته و دستگاه‌های مسئول را نسبت به حمـایت و توان‌افزایی جنگلبانان ترغیب و وظیفه‌مند نماید.
     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو