عصر بازار

دیدارمدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با بازیکنان تیم تراکتور سازی تبریز

عصر اعتبار- جلسه مشترک دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با مدیرعامل، سرمربی،کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتور سازی تبریز برگزار شد.

دیدارمدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با بازیکنان تیم تراکتور سازی تبریز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»,مصطفی آجرلو مدیرعامل، یحیی گل محمدی سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با حضور در ساختمان مرکزی کوثر با دکتر رضایی مدیرعامل کوثر دیدار و گفتگو کردند.

    دکتر عیسی رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در این دیدار با اشاره به نقش فوتبال در اقتصاد و رونق فعالیت های اقتصادی گفت:  طرح هوادار کارت کوثر که از زمستان سال گذشته صدور آن در 351 شعبه موسسه اعتباری کوثر آغاز شده است این امکان را برای هواداران تیم های تراکتور سازی، استقلال و پرسپولیس ایجاد نموده است تا با افتتاح حساب هواداری و انجام تراکنش های مالی خود علاوه بر حمایت تیم محبوبشان به روند صعودی باشگاه ها نیز کمک کنند.

    دکتر رضایی گفت: شادابی، اخلاق مداری، همدلی بازیکنان، کادر فنی و هواداران تیم تراکتورسازی مثال زدنی است و این تیم می تواند با غلبه بر مشکلات در لیگ برتر بدرخشد.

    نائب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: بازیکنان تیم تراکتور سازی سفیران کوثر هستند و در سودآوری اقتصادی برای باشگاه می توانند مفید باشند.

    وی تصریح کرد: در طرح کوثر کارت هواداری به دنبال ایجاد تجربه ای جدید برای هواداران هستیم.

    مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر افزود: امیدواریم با حمایت موسسه اعتباری کوثر و هواداران پرشور و نشاط تیم تراکتورسازی تبریز شاهد رقابت دیدنی در دوره هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران "جام خلیج فارس" باشیم.

    مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی تبریز در ابتدای این دیدار با تشکر از حمایت های موسسه اعتباری کوثر گفت: با حمایت های موسسه اعتباری کوثر از باشگاه  تراکتور سازی توانستیم روند خوبی را داشته باشیم و تیم منسجمی را تشکیل دهیم.  ازهواداران تیم تراکتور سازی تبریز می خواهم با افتتاح حساب هواداری کوثر از تیم محبوبشان حمایت کنند.

    آجرلو بیان کرد: تیم تراکتورسازی تبریز با توکل به خدا، حمایت موسسه اعتباری کوثر، بازیکنان صاحب سبک، پرتلاش و یکدل و هواداران پرشور خود می تواند در دوره هفدهم لیگ برتر فوتبال به جایگاه حقیقی خود دست پیدا کند .

    در ادامه این جلسه، یحیی گل محمدی سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز نیز اظهارداشت: با حمایت های موسسه اعتباری کوثر بسیاری از جوانان وقت و انرژی خود را در محیطی ورزشی و شاد سپری می کنند.

    سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز  با اشاره به استقبال کم مراکز اقتصادی از ورزش گفت: در شرایطی که مجموعه های اقتصادی رغبت چندانی به حمایت از ورزش ندارند، از حمایت های بی دریغ موسسه اعتباری کوثر که با جرأت از ورزش و فوتبال حمایت می کند تشکر می کنم .

    خاطر نشان می سازد در پایان این دیدار سرمربی و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز پیراهن شماره 8 این تیم را که بازیکنان و کادر فنی تیم آن را امضاء کرده بودند به دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر اهداء کردند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو