عصر بازار

افخمی:

برنامه‌ریزی فعال بانک صنعت و معدن در توسعه منابع انسانی و مدیریتی با آموزش مستمر و مدیریت دانش

عصر اعتبار- علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : توسعه منابع انسانی و مدیریتی با آموزش مستمر و مدیریت دانش در بانک های توسعه ای از اهمیت بالایی برخوردار است و بانک صنعت و معدن در سال های اخیر در این زمینه برنامه ریزی فعالی داشته است.

برنامه‌ریزی فعال بانک صنعت و معدن در توسعه منابع انسانی و مدیریتی با آموزش مستمر و مدیریت دانش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ,علی اشرف افخمی در مراسم افتتاحیه دوره mini MBA که با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و بانک صنعت و معدن برای برخی از مدیران این بانک در سالن سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد افزود: آموزش زمان خاص و مشخصی ندارد بلکه تا پایان عمر و در طول زندگی ، انسان نیازمند یادگیری است .
    افخمی بیان داشت: اگر با نگاهی مقطعی و کوتاه مدت به مقوله یادگیری بنگریم قابلیت دستیابی به توسعه پایدار را نخواهیم داشت زیرا توسعه امری پویا و مستمر است .
    وی افزود: برای موفقیت یک مجموعه ابتدا باید نوع نگاه و نگرش منابع انسانی را در جهت حرکت و پویا یی تغییر داد و با توجه مستمر به آموزش افراد مجموعه ، یک روند پایدار در توسعه و پیشرفت ایجاد کرد.
    افخمی بیان داشت: هر گاه مدیران و منابع انسانی بانک در دوره های آموزشی شرکت می کنند از اواسط دوره تغییرات سیستمی را در بانک احساس می کنیم و این نشان دهنده تاثیر سریع آموزش در یک سازمان است.
    در مراسم یاد شده محمد علی محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در بیان داشت: یکی از افتخارات مجموعه ما این است که از سال گذشته با بانک صنعت و معدن همکاری هایی را در برگزاری دوره های مختلف برای مدیران بانک انجام داده و تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر ارائه خدمات به کار گرفته است.
    وی افزود: جناب مهندس افخمی با درایت و تخصص بالایی که در مدیریت دارند از جمله مدیران موفقی هستند که تاکید بسیاری بر توسعه منابع انسانی و توسعه مدیران خود دارند.
    محمدی اظهار کرد: سازمان مدیریت صنعتی رویکرد تغییر و تحول در نگرش ها و باورهای مدیران را در راس کار خود قرار داده و در ساختار اصلی ارائه خدمات آموزشی دوره های مشاوره و پژوهشی نیز وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو