عصر بازار

سفرت رو بیمه کن!

عصر اعتبار- شاید تصور نمایید تهیه بیمه‌ نامه‌های مسافرتی، هزینه‌ای بیهوده و غیرضروری است اما بد نیست بدانید، همین هزینه به ظاهر غیرضروری، هنگامی که در یک کشور خارجی در بستر بیماری افتاده‌اید یا به طور اتفاقی پروازتان را از دست داده‌اید، شما را از هزینه‌های نجومی‌ای که ممکن است متحمل شوید، نجات می‌دهد. توجه داشته باشید هدف از انجام یک سفر، هر آنچه که باشد نمی‌توان آن را به طور قطع از حوادث مصون داشت از این رو وجود ضمانتی که هزینه‌های مالی غیر منتظره را جبران نماید، کاملاً ضروری است.

سفرت رو بیمه کن!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، بیمه‌ نامه‌های مسافرتی، پوششی برای جبران هزینه‌های ناشی از بیماری یا عارضه‌های ناگهانی و غیرقابل پیش بینی است که پس از شروع سفر بروز نموده و موجب درخواست امداد از طرف بیمه شده می‌شود. بیمه مسافرتی به صورت انفرادی و گروهی، هم در سفرهای داخلی و هم در سفرهای خارجی، قابل اقدام، خریداری و استفاده می‌باشد اما نکاتی وجود دارد که می‌بایست قبل از خرید یک بیمه نامه مسافرتی در نظر بگیرید.

    بد نیست بدانید:

    - بیمه نامه مسافرتی، از تاریخ خروج بیمه گزار از مرزهای کشور ایران و تنها برای مسافرتهای کمتر از 92 روز (سه ماه متوالی) معتبر است.

    - اعتبار بیمه نامه مسافرتی از زمان خروج از کشور، آغاز می‌گردد.

    - در صورت پایان اعتبار بیمه نامه در طول سفر، تمدید آن مقدور نمی‌باشد.

    - در صورت عدم استفاده از بیمه نامه تا 6 ماه پس از تاریخ صدور، می‌توان با در دست داشتن اصل بیمه نامه و گذرنامه، به واحد صادر کننده آن مراجعه و نسبت به فسخ بیمه مسافرتی اقدام نمود.

    شایان ذکر است وقتی صحبت به بیمه کردن یک سفر می‌رسد، مقصودمان تنها تهیه یک بیمه نامه مسافرتی نیست، بلکه این تمامی مراحل سفر شماست که می‌بایست بیمه و تضمین شده باشد.

    همانطور که می‌دانید یکی از ضروری‌ترین چیزها در مسافرتهای هوایی، بلیط هواپیماست؛ بلیطی که با اطمینان خریداری شده است و شما را خاطر جمع می‌سازد که به طور یقین پروازی در پی آن وجود دارد.

    درست است که برای تهیه یک بلیط هواپیما به مقصد دلخواه، علاوه بر سامانه‌های اینترنتی فروش بلیط، می‌توانید به آژانسهای مسافرتی نیز مراجعه نمایید، با این حال بهتر است که بلیط هواپیما مورد نظر خود را به طور غیرحضوری و آنلاین خریداری نمایید. سامانه‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما به شما کمک می‌کنند در کوتاهترین زمان ممکن و با دستانی بازتر، بلیط هواپیما مورد نظر خود را انتخاب، رزرو و خریداری نمایید از این رو به هر جهت به آژانسهای مسافرتی ارجح می‌باشند.

    یکی از سامانه‌های جامعی که می‌توانیم در خصوص ارائه بلیط تضمین شده به شما معرفی کنیم، سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک 24 است. این سامانه با بسیاری از ایرلاینها و شرکتهای هواپیمایی نظیر ماهان، معراج، ایران ایر، آسمان، تابان، زاگرس، آتا و ... قرارداد دارد و اقدام به عرضه مستقیم بلیط آنها می‌نماید از این رو می‌توانید از اعتبار بلیط هواپیمای خریداری شده، اطمینان حاصل نمایید.

    وجود تیم پشتیبانی شبانه روزی در سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک 24، نیز یکی دیگر از مزیتهایی است که می‌تواند پروسه خرید شما را بیمه کند. حضور 24 ساعته کارشناسان مجرب این مجموعه، به کاربر اطمینان می‌دهد که در صورت مواجهه با هرگونه مشکل یا سردرگمی در روند خرید، از حمایت این تیم، جهت رفع نیاز و تکمیل باقی مراحل، برخوردار خواهد شد.

    علاوه بر اینها، امکان کنسلی و استرداد آنی بلیط هواپیما در صورت لغو سفر، نیز یکی دیگر از قابلیتهای خرید از سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک 24 است که بازگشت وجه پرداختی شما را در کوتاهترین زمان ممکن و طبق قوانین موجود برای استرداد بلیطهای سیستمی و چارتری، ضمانت می‌کند.

    در پایان یادآور می‌شویم، ممکن است در یک سفر به هیچ وجه نیازمند استفاده از بیمه نامه‌های مسافرتی نشوید با این حال ضرورت وجود ابزاری جهت جبران هزینه‌های گزاف پیش بینی نشده به خصوص در مسافرتهای خارجی، انکار ناپذیر است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو