عصر بازار

بهترین های خصوصی سازی تقدیر می شوند

عصر اعتبار- همایش ارزیابی عملکرد خصوصی‌سازی در اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ با هدف معرفی و تقدیر از شرکت های واگذار شده‌ای که بهترین عملکرد را پس از خصوصی‌سازی داشته‌اند، برگزار می‌شود.

بهترین های خصوصی سازی تقدیر می شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، همایش ارزیابی عملکرد خصوصی‌سازی در اجرای سیاست های کلی اصل 44 با هدف معرفی و تقدیر از شرکت های واگذار شده‌ای که بهترین عملکرد را پس از خصوصی‌سازی داشته‌اند، روز 8 مردادماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

    بر اساس این گزارش؛ در بررسی‌های صورت گرفته که توسط چند پژوهشکده مرتبط با این موضوع انجام شده، هفت شاخص مهم از جمله بهره‌وری، اشتغال، کارایی، توسعه، مالیات، سرمایه‌گذاری و ... که هر یک دارای چند زیرشاخه هستند ملاک کارشناسی قرار گرفت و در نهایت تعدادی از شرکتها بیشترین نمره را در این زمینه کسب کرده‌ و به عنوان برترین‌ها مشخص شده‌اند.

    براساس این گزارش؛ دوره مورد ارزیابی عملکرد این شرکت ها که پایش علمی آنها با بررسی بیش از 100 شرکتی که سهام آنها بصورت بلوکی واگذار شده انجام شده است، به دو بخش تقسیم می شود که یک دوره سه سال پیش و سه سال بعد از واگذاری هر یک از این شرکتهاست و دوره دوم نیز سه سال قبل و نیز همه سالهای پس از واگذاری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی