عصر بازار

برگزاری همایش سراسری اقامه نماز، ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی در بانک ملت

عصر اعتبار- همایش یک روزه سراسری شورای اقامه نماز و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی بانک ملت با حضور ریاست و اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد، ائمه جماعات نمازخانه ها و دبیران نماز و امر به معروف و نهی از منکر بانک در سراسر کشور، برگزار شد.

برگزاری همایش سراسری اقامه نماز، ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی در بانک ملت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ,محمد بیگدلی رییس هیات مدیره در این همایش گفت: بانک ملت در کنار فعالیت اقتصادی، توجه به مسوولیت های اجتماعی  و تقویت فضایل اخلاقی را نیز در دستور کار قرار داده است.
    وی افزود: بنگاه های اقتصادی باید به موضوع فضایل اخلاقی توجه کنند زیرا به سبب حساسیت این بخش، خطر کشیده شدن به فساد در این نوع سازمان ها بیشتر است.
    بیگدلی خاطرنشان کرد: کسانی که با مسایل مالی سروکار دارند بیشتر در معرض خطر فساد هستند و بر همین اساس، در بانک ملت تلاش کردیم با توجه اساسی به نماز و فضایل اخلاقی، پاکدستی را ترویج کنیم در نتیجه کمترین آمار اختلاس را در بانک ملت شاهد هستیم.
    حسن روستا، عضو هیات مدیره بانک ملت نیز  در ابتدای این همایش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده اند اهمیت نماز را باید به درستی فهمید چون نماز حقیقت بزرگی را به ما می نمایاند که اگر در جامعه اسلامی جایگاه شایسته خود را پیدا کند همه راهکارهای معنوی و مادی برای هدایت جامعه به مسیر درست خود هدایت می شود .
    وی افزود: تلاش های فرهنگی در جامعه باید به گونه  ای طراحی شود که نماز روز به روز در میان جوانان رونق بیشتری پیدا کند و همه از این چشمه راستی و پاکی بهره گیرند .
    در ادامه این همایش، حجت السلام و المسلمین طباطبایی نسب مشاور و رییس حوزه مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: در ذهن جوانان ممکن است شبهاتی وجود داشته باشد و کار برخی از شبکه های اجتماعی ایجاد این شبهات است که باید علما به رفع این شبهات کمک کنند.
    وی افزود: بانک ملت جامعه هدفی دارد که باید برای آنها برنامه ریزی صورت گیرد و بخشی از این برنامه ریزی می تواند تبلیغات محیطی در شعب بانک ها باشد.
    طباطبایی تصریح کرد: شورای نماز و ترویج فرهنگ اخلاق اسلامی با ایجاد بنرهایی از شعارهای تاثیر گذار می تواند در این زمینه ایفای نقش کند.
    حجت الاسلام و المسلین فلاح زاده از حوزه علمیه قم از دیگر سخنرانان این همایش بود.
    بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان همایش در قالب کارگروه های تخصصی به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات اساسی حوزه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ در سطح بانک پرداختند و نتایج هر کارگروه در قالب پیشنهادهای کاربردی تجمیع و ارایه شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو