عصر بازار

مهندس مهرانی:

پست‌بانک‌ایران در راستای توسعه شبکه کارگزاری بانکی بین‌المللی اقدامات خوبی انجام داده است

عصر اعتبار- مهندس مهرانی عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران در جلسه شورای اداری پست‌بانک استان اصفهان گفت: این بانک در راستای توسعه شبکه کارگزاری بانکی بین‌المللی اقدامات خوبی انجام داده است.

پست‌بانک‌ایران در راستای توسعه شبکه کارگزاری بانکی بین‌المللی اقدامات خوبی انجام داده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»,وی در این جلسه ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: این بانک به عنوان مجری انحصاری خدمات پست مالی در ایران از سوی اتحادیه جهانی پست معرفی شده و خوشبختانه به جهت پیشینه مثبت ارزی پست‌بانک نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجوزهای لازم جهت انجام مقدمات لازم برای راه‌اندازی سیستم خدمات مالی بین‌المللی (IFS) اتحادیه اخذ شده است.
    وی با اشاره به فعالیت صرافی فراز اعتماد پست‌بانک افزود: در زمینه تأمین ارز هیچ‌گونه محدودیتی برای این بانک از سوی بانک‌مرکزی وجود ندارد و این بانک آماده ارائه‌ خدمات متنوع ارزی می‌باشد.
    مهرانی یکپارچه‌سازی نرم‌افزار جامع‌بانکی را یک ضرورت برای پیشبرد اهداف بانک دانست و عنوان کرد: مهاجرت اطلاعات چندین سیستم و تجمیع آن در یک سیستم‌فراگیر و تسهیل فعالیت باجه‌های خدمات‌بانکی و نظارت بیشتر در سامانه جدید بانک با توجه فعالیت بیش یک‌هزار باجه درسطح کشور، کار سخت و سنگینی بود که خوشبختانه با تلاش و همت بی‌وقفه کارکنان بانک، کارنامه خیلی خوبی در این زمینه حاصل گردید.
    همچنین در ادامه این جلسه؛ داود قزلباش مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری، محمدرضا رحیمی مدیر امور بین‌الملل و شعب مناطق آزاد، فرهاد بهمنی مدیر امور فناوری اطلاعات و بهزاد امیریان مدیر شعب پست‌بانک‌ استان اصفهان هر یک درخصوصLC داخلی بانک، اعطای تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به طرح‌های دارای توجیه‌اقتصادی، نقش فعالیت‌های ارزی در کسب ‌درآمد و تبیین مشکلات نرم‌افزار جدید بانک و ارائه رهنمودهای لازم در این خصوص و شاخص‌های عملکردی استان توضیحات لازم را مطرح نمودند.
    گفتنی است:‌ در ادامه این سفر عضو هیأت مدیره و هیأت‌همراه از برخی باجه‌های خدمات‌بانکی پست‌بانک استان اصفهان بازدید نمودند که طی آن مهرانی ضمن استماع نظرات و دیدگاه‌های نمایندگان باجه‌های مذکور اظهارداشت: از جمله برنامه‌های مهم پست‌بانک‌ایران، توسعه کمی و کیفی خدمات بانکی در باجه‌های نمایندگی بعنوان بازوی کمکی و اطمینان بخشی جهت توسعه همکاری و هم‌افزائی بانک با باجه‌های نمایندگی است.
    وی در پایان با اشاره به ماهیت این بانک به‌عنوان بانک‌توسعه‌ای و تخصصی حوزه‌ICT و حامی اشتغال درمناطق محروم و روستائی گفت: بستر‌های لازم درخصوص فروش خدمات بیمه‌ای و توسعه خدمات‌فروش در بستر خدمات روستائی در باجه‌های نمایندگی فراهم شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی