عصر بازار

سخنرانی سردار سلیمانی در بیست و چهارمین همایش سراسری مدیران بانک قوامین

عصر اعتبار- سردار سلیمانی ، معاون هماهنگ کننده ی ناجا ، با حضور در بین معاونین ، مدیران ادارات مرکزی و مدیران کل شعب استانهای بانک قوامین در بیست و چهارمین همایش سراسری این بانک به ایراد سخنرانی پرداختند.

سخنرانی سردار سلیمانی در بیست و چهارمین همایش سراسری مدیران بانک قوامین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ,سردار سلیمانی ، معاون هماهنگ کننده ی ناجا ، با حضور در بین معاونین ، مدیران ادارات مرکزی و مدیران کل شعب استانهای بانک قوامین در بیست و چهارمین همایش سراسری این بانک به ایراد سخنرانی پرداختند که چکیده ای از آن در ذیل می آید:
    - امروز عرصه ی اقتصادی به طور اخص خط مقدم نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمن است.
    - راه نجات ما گذشتن از خود و تسلیم شدن در برابر دشمن نیست ، نباید وا بدهیم.
    - استکبار برای تغییر دادن نظام های حکومتی از حوزه ی اقتصاد به آنها ضربه زده است.
    - وقتی قوانین و مقررات منطقه ای به کشور های استعمارگر اجازه ی انجام معاملات و تاراج منابع کشور های تحت سلطه را نداد ، قوانین و مقررات بین المللی وضع می کردند که منافع آنها را تامین می کرد.
    - فرهنگ بومی ، ملی کشور ها و یا دین و عقاید آنها مانعی بزرگ برای حضور طولانی مدت استعمار در کشور هایی بود که منابعش را غارت می کردند . پس فرهنگ، ابزار اقتصاد شد و تلاش کردند تا فرهنگ های بومی را با فرهنگ غربی هماهنگ کنند.
    - باور ها ، فرهنگ ها و عقاید کشور های تحت سلطه را عوض کردند  و فرهنگ را در خدمت اقتصاد گرفتند . پس پشت بحث دهکده ی جهانی ، نظام واحد جهانی و نظم نوین جهانی ، یک نظام  اقتصادی است  که طبق آن همه باید طبق یک فرهنگ ، یک عقیده و  تحت نظر یک کدخدا کار کنند.
    - دشمن چهل سال برای ضربه زدن به ایران تلاش کرد ولی اقداماتش بی نتیجه بود و ما همچنان بر اصول خود مانده آیم و در طول این مدت نه تنها ضربه پذیری خود را نسبت به آنها کم کرده ایم بلکه خود را تجهیز کردیم تا پاسخ هر ضربه ای را بدهیم .
    - امروز حوزه ی اقتصادی مهم ترین و موثرترین جبهه ای است که غرب می تواند همچنان آن را گشاده نگه دارد .
    - قطار موفقیت های ایران انشاالله به سمت هدفش خواهد رفت و ما باید افتخار کنیم که بتوانیم در رکاب این قطار سوار شده و با آن همراه شویم .
    - مرکز ثقل تحریم های جدید ، صنعت بانکداری ست.
    - دشمن با دو قطبی کردن کشور ، سعی دارد در درون نظام انشقاق ایجاد کند و در سطح ملی اختلاف بیاندازد .
    - بدون داشتن سازمان منسجم، بدون هماهنگی ،بدون تبدیل شدن به ید واحده و بدون تلاش همگانی نمی شود از صحنه های خطر عبور کرد .
    - امروز ما یک رسالتی داریم و خواسته یا نا خواسته در یک خط مقدم قرار گرفته ایم که بعد ها باید به مردم ، به خودمان و به فرزندانمان پاسخ بدهیم .
    - هر سازمانی باید اقتضائاتی داشته باشد. انضباط، شرط موفقیت در هر کاری است . کوچک ترین اشتباه آثار مخربی در کوتاه مدت و  بلند مدت دارد .
    - انضباط یعنی مراقب لحظه به لحظه و جزء به جزء کار ها باشیم .
    - ما باید اعتماد مردم را  حفظ کنیم تا همچنان امین آنها باشیم و به آنها خدمت کنیم . اگر مردم به ما اعتماد داشته باشند هیچ چیز نمی تواند ما را به لرزه در آورد و از آن طرف عدم اعتماد مردم باعث می شود با کوچک ترین تزلزلی به لرزه در آمده و از بین برویم .
    - گاهی اوقات اخلاق خوب یک رئیس شعبه در یک محله باعث می شود مردم آن محل برای کارهای بانکی از آن محل خارج نمی شوند .
    - بانک قوامین به سازمان ناجا متصل است که جامعه ی بزرگی در خود دارد و ارتباط تنگاتنگی نیز با مردم دارد .
    - همکاران ناجا از ما انتظار خدمت دارند و باید تلاش کنیم که شان آنها حفظ شود و بهترین خدمت رسانی را در هنگام حضور در شعبه از ما دریافت کنند .
    - باید منابع پایدار کسب کنیم و مزیت آفرینی کنیم . مدیریت درست هزینه ، هنری است که در بقای  یک سازمان  بسیار موثر است.
    - گاهی اوقات رفتن یک مشتری بیست مشتری را به همراه خود می برد و  بالعکس آمدن و یا ماندن یک مشتری می تواند بیست مشتری جدید برای ما بیاورد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو