عصر بازار

در مراسم انعقاد تفاهمنامه اعلام شد:

خروج ۱۲۷.۰۰۰ خانوار از چرخه حمایتی کمیته امداد با حمایت بانک ملت

عصر اعتبار- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد که بانک ملت در ۶ سال گذشته، ۱۱ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش این کمیته، تسهیلات اشتغالزایی اعطا کرده است.

خروج ۱۲۷.۰۰۰ خانوار از چرخه حمایتی کمیته امداد با حمایت بانک ملت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، مهندس پرویز فتاح در مراسم انعقاد تفاهمنامه جدید با این بانک برای سال 96، تاکید کرد که با تسهیلات اعطایی از سوی این بانک، 127 هزار خانوار از چرخه حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) خارج شده اند.
    وی با اشاره به این نکته که بانک ملت با تسهیلات خود، بسیاری از مددجویان کمیته امداد را به خودکفایی رسانده است و هم اکنون این مددکاران، خود تولیدکننده شده اند، ادامه داد: اگر بانک بتواند در بخش وام های گروهی نیز در کنار وام های شخصی، در کنار کمیته امداد قرار بگیرد، به رونق تولید و اقتصاد کشور کمک بزرگی خواهد شد.
    رییس کمیته امداد از تلاش های دست اندرکاران بانک ملت در سال های گذشته در اعطای تسهیلات به مددجویان این کمیته، سپاسگزاری کرد.
    دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک ملت هم در مراسم امضای این تفاهمنامه،گفت: خودکفایی مددجویان باعث افزایش سرمایه اجتماعی کشور و ورود این افراد به چرخه تولید و خروج آنان از جرگه مصرف کنندگان صرف، خواهد شد.
    وی با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده از سوی کمیته امداد در سال های گذشته، یادآور شد: تبدیل شدن مددجویان به نیروهای مولد، باعث تقویت اعتماد به نفس در آنها و رونق تولید در کشور می شود که این اقدام کمیته امداد با کمک نظام بانکی کشور، شایسته قدردانی است.
    مدیرعامل بانک ملت، کمک به کمیته امداد را باعث خیر و برکت برای این بانک خواند و افزود: بانک ملت یک رسالت و مسوولیت اجتماعی دارد و حمایت از کمیته امداد را هم در قالب این مسوولیت ها قرار داده است.
    وی از آمادگی کامل بانک ملت برای همکاری و مشارکت در اجرای طرح های توسعه ای کمیته امداد خبر داد و اظهار داشت:  ما در این حوزه نگاه اقتصادی نداریم و نگاه اصلی بانک ملت، بهبود وضعیت در سطح ملی و ارتقای فضای اقتصادی کشور است.
    بر اساس این گزارش، بانک ملت و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف توانمندسازی و خوداتکایی محرومان با محوریت اشتغال، تسهیل و تسریع در جذب بهینه تسهیلات قرض الحسنه مصوب و تخصیص به کمیته امداد به استناد قانون بودجه و مصوبات شورای عالی اشتغال، تفاهمنامه ای را به امضا رساندند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی