عصر بازار

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خبر داد

پرداخت بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان وام به مددجویان در بهار۹۶

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به تبیین عملکرد و برنامه های صندوق قرض الحسنه کمیته امداد در سه ماهه نخست امسال پرداخت.

پرداخت بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان وام به مددجویان در بهار۹۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علی نورمحمدی، مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اشاره  به پرداخت بیش از 270 میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان در سال جاری گفت : در حدود 100 هزار فقره وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان در جهت حل مشکلات آنان  در سه ماهه نخست سال 96 پرداخت شده است.

    مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با بیان اینکه روزانه بیش از 5 میلیارد تومان وام از این صندوق به نیازمندان پرداخت می شود یادآور شد: وام های پرداخت شده در زمینه اشتغال ،خودکفایی و کارگشایی نیازمندان بود.

    وی در مورد حجم وام های پرداخت شده به متقاضیان و نیازمندان توضیح داد: بیش از 6 هزار فقره وام قرض الحسنه در قالب وام اشتغال و خودکفایی و بیش از 85  هزار فقره وام قرض الحسنه در قالب وام کارگشایی، معیشت، جهیزیه، ودیعه مسکن  و درمان به جامعه هدف این نهاد در سه ماهه نخست سال 96 پرداخت شده است .

    نورمحمدی گفت: بر اساس آمار ارائه شده در بهار امسال بیش از 75 میلیارد تومان وام خودکفایی و بیش از 200 میلیارد تومان وام قرض الحسنه  در قالب کمک های حمایتی از جمله معیشت، جهیزیه، ودیعه مسکن  و  درمان به نیازمندان پرداخت شده  است.

    مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، حجم سپرده گذاری خیران و نیکوکاران را در این صندوق نزدیک به 100 هزار حساب اعلام  کرد و گفت: با اقدام خیرخواهانه نیکوکاران درسراسر کشور تاکنون بیش از 120 میلیارد تومان در صندوق قرض الحسنه کمیته امداد سپرده گذاری شده است .

    به گزارش سایت خبری کمیته امداد، نورمحمدی بیشترین تعداد وام های پرداختی را مربوط به استان های فارس، خراسان رضوی و گیلان اعلام کرد و افزود :تمام 33 شعبه از صندوق قرض الحسنه کمیته امداد در سراسر کشور مانند شعب بانک‌های متصل به شبکه‌  شتاب، همه  خدمات متداول در شبکه‌ بانکی کشور را  با  حداقل کارمزد به متقاضیان خود  ارائه می کنند .

    شایسته ذکر است تا کنون نزدیک به  700 میلیارد تومان وام قرض الحسنه از سوی صندوق قرض الحسنه کمیته امداد به نیازمندان پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی