عصر بازار

مدیر کل برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی:

اجرای ٤٣ پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی سازمان تامین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیر کل دفتر برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، همزمان با هفته تامین اجتماعی در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد حضور یافت و نقش این سازمان در تحقق اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد.

اجرای ٤٣ پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی سازمان تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حسین امیری گنجه گفت: سازمان تامین اجتماعی دارای راهبردهای کلان بیمه ای، درمانی و اقتصادی است.
    وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور است، افزود: در بخش درمان نیز، دومین تولید کننده و اولین خریدار درمان در کشور است.
    دکتر امیری گنجه با اشاره به بخش اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان از سال ٦٥ بخشی از ذخائر خود را  در جهت صیانت از منابع سرمایه گذاری می کند.
    وی تصریح کرد: سیاست سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم، سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی با مقیاس بزرگ، واگذاری ١٣۰ شرکت کم بازده و زیان ده و آماده سازی شرایط و زیرساختها برای ورود بخش خصوصی در عرصه سرمایه گذاری است.
    مدیر کل دفتر برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ابلاغ سیاستهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در بهمن ماه سال ٩٢ گفت: در اسفندماه سال ٩٢ دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در سازمان تامین اجتماعی راه اندازی شد.
    وی افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی و تامین اجتماعی در ٨٤ دانشگاه کشور ارائه شده است.
    دکتر امیری گنجه با بیان اینکه تامین اجتماعی سازمانی است که دارای مدل مفهومی اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: از این رو مدیریت ریسک را در دستور کار قرار دادیم.
    وی افزود: شناسایی ریسک ها و تجزیه و تحلیل برخورد با آنها مورد توجه قرار گرفت و در این راستا مدیریت منابع، مصارف و تاب آوری راهبردهای این حوزه تعیین شد.
    مدیر کل دفتر برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به شناسایی ٩۰ ریسک از سوی این سازمان گفت: پروژه های مقابله با ریسک ها تعریف شد و همچنین نظام کنترل و پایش پروژه ها طراحی شد تا مشتری مداری و پایداری منابع در این سازمان همواره وصول شود.
    وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در حوزه اجرای اقتصاد مقاومتی، ٤٣ پروژه به ارزش ٦۰ هزار میلیارد تومان را در بخش های مختلف در سال ٩٦ عملیاتی می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو