عصر بازار

تسهیلات ۱۰ میلیونی مسکن امداد برای «عماد»

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: کمیته امداد می‌تواند در راستای کمک به «عماد» که مجبور است برای درمان خود به تهران بیاید، کمک ودیعه مسکن ۱۰ میلیون تومانی اعطا کند.

تسهیلات ۱۰ میلیونی مسکن امداد برای «عماد»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محسن ولیئی گفت: کمیته امداد می‌تواند در جهت اینکه برای عماد و خانواده‌اش کاری  کند و در این اقدام خیرخواهانه سهمی داشته باشد، در تأمین مسکن وی اقدام کند.

    وی ادامه داد:‌البته برای ودیعه مسکن، ما 10 میلیون تومان پیش‌بینی کرده‌ایم که می‌توانند برای تهیه مسکن خود اقدام کنند تا جایی را برایشان اجاره کنیم.

    ولیئی گفت: اگر بدانیم که عماد در طول ماه یا سال چه مدت برای مداوای خود باید در تهران باشد، حتی می‌توانیم وی را در نقاهت‌گاهایی که برای مددجویان بیمار کمیته امداد و خانواده‌شان تدارک دیده‌ایم، اسکان دهیم.

    مدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: این نقاهتگاهها مکان‌های نگهداری مجهزی هستند که این بیماران می‌توانند در مدت درمان خود در آنجا ساکن باشند.

    وی افزود: اگر خانواده عماد تمایل داشته باشد که به صورت موقت در تهران بماند، ما این آمادگی را داریم که شرایط سکونت آنها را فراهم کنیم و دیگر ودیعه مسکن نپردازیم.

    این درحالی است که عماد که در حادثه تروریستی مجلس جان سالم به در برد و برای پیگیری مداوای خود به همراه خانواده به تهران آمده بود، از سوی وزارت بهداشت مکانی برای سکونت عماد در نظر گرفت اما به گفته پدر عماد فقط یکی تا دو روز به آنها اجازه سکونت داده شده است.

    رفت‌وآمد عماد به تهران برای درمان شرایط سختی را برای خانواده او ایجاد کرده تا حدی که پدر عماد به دنبال یافتن شغل در تهران است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی