عصر بازار

بانکداری الکترونیکی مهمان ویژه نمایشگاه الکامپ

عصر اعتبار- مدیر اجرایی بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، گفت: در نمایشگاه امسال توجه ویژه‌ای به شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری الکترونیکی شده است.

بانکداری الکترونیکی مهمان ویژه نمایشگاه الکامپ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد. این دوره نمایشگاه الکامپ امسال از روز 30 تیر تا 2 مرداد ماه 96 برگزار خواهد شد.

    باقر بحری در باره حضور دولتی‌ها در نمایشگاه الکامپ امسال، اظهار کرد: دولت الکترونیکی امسال نیز همانند سال‌های گذشته سالن B38  را در اختیار دارد. به علاوه این که دولت سالن شبکه ملی اطلاعات را نیز در اختیار دارد که مجری آن سازمان فناوری اطلاعات است. دولت امسال به دلیل برگزاری مراسم افتتاحیه شبکه ملی اطلاعات حضور پررنگ تری در نمایشگاه خواهد داشت.

    بحری افزود: دولت در نمایشگاه الکامپ امسال سالنی را برای به نمایش در آوردن دستاوردهای شبکه ملی اطلاعات در اختیار خواهد داشت.

    وی با بیان این که در نمایشگاه امسال توجه ویژه‌ای به دستاوردهای بانکداری الکترونیک شده است، عنوان کرد: سالن 38 نمایشگاه الکامپ اکثر مواقع در اختیار شرکت‌های سخت‌ افزاری بود، اما در نمایشگاه امسال این سالن در اختیار یکی از پردازشگری‌های قوی حوزه پرداخت و بانکداری الکترونیک است.

    معاون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به مشکلات پیش آمده درباره مجوز برخی از فین تک‌ها (Financial Technology) در ایام نزدیک به نمایشگاه، گفت: این رفع مجوزها مقطعی بود و دوباره مجوز این شرکت‌ها به آنها اعطا شد، اما این مساله در روند ثبت نام این فین تک‌ها ایجاد اختلال کرد که البته با صحبت‌هایی که انجام شد، بالاخره موفق شدند در نمایشگاه حضور یابند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو