عصر بازار

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد

سامانه بودجه متمرکز سازمان تأمین اجتماعی به بهره برداری رسید

عصر اعتبار- معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: همزمان با هفته تأمین اجتماعی و پس از ٣٦ ماه تلاش بی وقفه مدیران و کارشناسان، سامانه بودجه متمرکز سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

سامانه بودجه متمرکز سازمان تأمین اجتماعی به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از ایسنا، رحیم اردلان اظهار کرد: پس از آموزش های لازم این سامانه برای اجرا به تمامی واحدهای سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ و جایگزین نرم افزارهای سابق شد.

    وی افزود: این سامانه تحت وب ابتدا به صورت آزمایشی به مدت ١١ ماه در واحدهای اداره کل غرب و مدیریت درمان استان تهران مورد آزمون قرار گرفته و با همکاری اداره کل بودجه و تشکیلات و دفتر راهبری سیستم ها و همچنین همراهی شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، تکمیل و موفقیت آن در تأمین نیازهای مدیریتی سازمان مورد تأیید قرار گرفت.

    اردلان ادامه داد: بهره برداری از این سامانه، گام بلندی در راستای اصلاح نظام بودجه ای سازمان تأمین اجتماعی بوده و موجب  شفافیت عملکرد واحدهای اجرایی بیمه ای، درمانی، ادارات کل، مدیریت های درمان و ستاد سازمان می‌شود.

    معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: با بهره برداری از این سامانه می توان مراحل پیش بینی، ابلاغ، تخصیص، اجرا، نظارت و تفریغ بودجه را به صورت بر خط و تحت اشراف مدیران ارشد سازمان انجام داد.

    بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، شایان ذکر است سازمان تأمین اجتماعی با بیش از یکهزار واحد اجرایی و ستادی بهره بردار از این سامانه، بزرگترین سازمان برخوردار از سامانه بودجه متمرکز بوده و در این خصوص پیشتاز تمامی سازمانهای دولتی و نهادهای عمومی کشور است.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی