عصر بازار

الکامپ در پله ۲۳ قرار گرفت

عصر اعتبار- بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) به عنوان بزرگ ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات، امروز ( ۳۰ تیرماه ) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.

الکامپ در پله ۲۳ قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، بیش از 800 شرکت داخلی و خارجی به مدت چهار روز آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.
    از این تعداد، حدود 340 شرکت نوپا ( استارتاپ)، 37 شرکت خارجی و بقیه شرکت های داخلی هستند.
    شرکت های نوپا در سالن های 8، 9 ، 10 و 11 این نمایشگاه ایده ها و نوآوری های خود را به نمایش می گذارند تا زمینه لازم را برای جذب سرمایه گذار فراهم آورند.
    یکی از سالن های نمایشگاه الکامپ 23 به دولت الکترونیکی اختصاص یافته است تا دستگاه های دولتی دستاوردهای خود را در این زمینه معرفی کنند.
    یکی از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم شبکه ملی اطلاعات است که قرار شد مرحله سوم آن در این نمایشگاه با حضور مسئولان افتتاح شود.
    برگزاری همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات از دیگر برنامه های نمایشگاه الکامپ 23 است.
    این بزرگ ترین گردهمایی فناوری اطلاعات و ارتباطات ( فاوا ) در فضایی بیش از 60 هزار متر مربع ( 32 هزار متر مربع فضای مفید) به مدت چهار روز از 30 تیر تا 2 مرداد برگزار خواهد شد؛ این مساحت نشان دهنده افزایش چشمگیر فضای نمایشگاهی در الکامپ 23 است. در سال گذشته این نمایشگاه در فضایی به مساحت 18 هزار متر مربع برگزار شده بود، در حالی که فضای مفید الکامپ 23 به 34هزار متر مربع رسیده است.
    نمایشگاه الکامپ 23 از ساعت 10 تا ساعت 18 از 30 تیرماه تا 2 مرداد ماه آماده حضور علاقمندان است.
    نمایشگاه الکامپ هر سال در آذر ماه برگزار می شد اما بیست و سومین دوره این نمایشگاه برای ارائه مناسب تر دستاوردها، دسترسی بهتر مردم به آخرین یافته های این حوزه و حضور گسترده تر فعالان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.
    تغییر زمان برگزاری نمایشگاه امسال سبب شده که فاصله بین دو نمایشگاه الکامپ 22 و 23 کوتاه شود و به همین دلیل برخی شرکت های خارجی که برنامه ریزی سالانه دارند، امکان حضور در این نمایشگاه را نداشته باشند اما در الکامپ 24 حضوری پررنگ خواهند داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو