عصر بازار

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه هلدینگ سداد:

مردم از شبکه اجتماعی «بله» همچون کارت های شتاب استقبال می کنند

عصر اعتبار- محمود واعظی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات با حمایت از راه اندازی نرم افزار پرداخت و عملیات بانکی از طریق شبکه اجتماعی ایرانی گفت: راه اندازی نرم افزار «بله» که امکان پرداخت و درخواست پول برروی شبکه اجتماعی را فراهم کرد، نیاز ضروری مردم است و از آن مثل کارت های شتاب استقبال می شود.

مردم از شبکه اجتماعی «بله» همچون کارت های شتاب استقبال می کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,واعظی در جریان بازدید از غرفه هلدینگ سداد در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ گفت: راه اندازی شبکه های اجتماعی بومی بویژه شبکه های پرداخت از برنامه هایی است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به جد پیگیر و حامی آن است، زیرا مزایای بسیار زیادی از نظر حریم خصوصی و مسائل اقتصادی برای مردم دارد.
    وی با اشاره به اینکه شرکت داده ورزی سداد درتولید نرم افزارها وشبکه های اجتماعی بومی کارهای خوبی انجام داده است، افزود: مزیت شبکه اجتماعی «بله» نسبت به سایر شبکه های اجتماعی دراین است که این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که موضوع پرداخت در درون آن تعریف شده است؛ این موضوع در دنیای امروز به عنوان یکی از خدمات ارزش افزوده است که مردم باید از آن بهره مند باشند.
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از کارهایی که به پرداخت از طریق موبایل کمک می کند، شبکه «بله» است که با حمایت بانک ملی و پشتیبانی هلدینگ داده ورزی سداد و به همت نخبگان جوان کشور راه اندازی شده است.
    واعظی افزود: جا دارد از بانک ملی ایران به خاطر اینکه  شبکه «بله» را نخست برای مشتریانش فعال کرد و امروز نیز با تعدادی ازبانک ها همکاری دو جانبه  ای را شروع کرده است قدردانی کنم.
    وی اضافه کرد: راه اندازی این نرم افزار پرداخت و درخواست پول درشبکه اجتماعی ایرانی، شروع خوبی است که امیداوریم برای همه بانک ها همچون شتاب در بستر شبکه اجتماعی فراگیر شود.
    عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: از آنجا که بانک ملی ایران نسبت به مشتریان خود و امنیت پول مردم و مسائل امنیتی آن حساسیت دارد، قطعا باید بانک مرکزی به این موضوع توجه داشت باشد.
    واعظی با اشاره به رسانه ای شدن شبکه اجتماعی ایرانی پرداخت اظهارداشت: شبکه اجتماعی «بله» حتما باید به گونه ای فراگیر شود که مانند کارت های شتاب بتوانند همه مردم به آسانی استفاده کنند و ما کمک خواهیم کرد که این شبکه خوب پشتیبانی شود تا از این طریق بسیاری از مشکلات مردم در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری نوین حل شود.
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه به نیازهای امروز مردم را درحوزه فناوری اطلاعات به خصوص بانکداری نوین ضروری دانست وتصریح کرد: از همه شرکت ها، سازمان ها و مراکز پژوهشی تحقیقاتی و دانش بنیان که در گسترش حوزه شبکه اجتماعی بومی فعالند با جدیت حمایت خواهیم کرد.
    در جریان بازدید واعظی از غرفه هلدینگ سداد در نمایشگاه الکامپ که نصرالله جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و همچنین مدیران عامل شرکت های تحت پوشش هلدینگ داده ورزی سداد حضور داشتند،  فرامرز خالقی نایب رئیس و مدیرعامل این هلدینگ درباره طراحی شبکه اجتماعی پرداخت، سامانه بام بانک ملی ایران و پروژه های نرم افزاری این شرکت در حوزه بانکداری نوین توضیحاتی ارائه کرد.
    در بستر نرم افزار «بله» ، علاوه بر انجام عملیات بانکی و پرداخت و درخواست پول، امکان گفت وگو، ارسال فیلم، عکس و پیام نیز برای کاربران فراهم هست.
    با راه اندازی این شبکه مردم در مسافرت های خارجی خود نیز می توانند از طریق تلفن همراه عملیات پرداخت و دریافت پول داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو