عصر بازار

احداث مدرسه شش کلاسه در سراب با مشارکت بانک ملی ایران صورت گرفت

عصر اعتبار- با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره، سعد اله عیسی زاده مدیر امور مجلس، مسئولان بانک ملی استان، مدیران استانی و محلی و همچنین جمعی از خانواده های معزز شهدا و اهالی روستا، کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه روستای شالقون سراب توسط بانک ملی ایران به زمین زده شد.

احداث مدرسه شش کلاسه در سراب با مشارکت بانک ملی ایران صورت گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» این پروژه در زمین یک هزار و 200 متری اهدایی اهالی روستای شالقون با ساختمانی به متراژ 395 متر و 805 متر محوطه سازی، در روستای شالقون از توابع شهرستان سراب آغاز شده است.
    بانک ملی ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود هزینه ساخت این مدرسه را تقبل کرده است.
    لازم به ذکر است عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در سفر به استان آذربایجان شرقی علاوه بر این مراسم، در همایشی با حضور مدیران و مسئولان بانک ملی استان برگزار شد حضور یافت.
    وی در این همایش که جمعی از مدیران ستادی بانک نیز حضور داشتند، با اشاره به نقش مسئولان شعب گفت: عملکرد اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی در رشد منابع و کاهش مطالبات در خور تحسین است.
    کریمی با اشاره به مقولاتی چون مدیریت هزینه، درآمدهای غیرمشاع و درآمدهای کارمزدی اظهار کرد: بانک ملی این استان پتانسیل خوبی در ارائه خدمات ارزی دارد و می توان از این پتانسیل در جهت ارتقای عملکرد ارزی استفاده بهینه ای کرد.
    وی همچنین با تاکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در بانک ملی ایران تاکید کرد: نیروی انسانی متخصص و متعهد نقش مهمی در حصول دستاوردهای کنونی این بانک داشته است.
    حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز در این نشست اظهاراتی را درباره چگونگی نیل به اهداف تعیین شده در بانک ملی استان آذربایجان شرقی ایراد کرد و از عملکرد این بانک تقدیر کرد.
    سعیدی ریاست اداره امور شعب استان نیز در این همایش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک ملی استان گفت: کسب رتبه در برخی بخش ها و ادارات و سازمان های مختلف از بانک ملی استان، نشان از تلاش مضاعف همکاران استان است.
    برات کریمی همچنین در این سفر از شعبه سراب،دوایر اداره امور شعب استان و همچنین از به کارخانه شبنم لبن و طرح بسته بندی ماهی واقع در روستای عسگر آباد سراب بازدید  کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو