عصر بازار

پرداخت ۲۰۰۰ میلیارد ریال خط اعتباری جدید به موسسه اعتباری کاسپین

عصر اعتبار- علی نعیمی، رئیس هیئت مدیره موسسه کاسپین: با مساعدت بانک مرکزی و با هدف رسیدگی و تعیین وضعیت سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان، در چهارمین مرحله از مراحل تخصیص خطوط اعتباری از سوی آن بانک محترم، مبلغ ۲۰۰۰میلیارد ریال دیگر در اختیار موسسه اعتباری کاسپین قرار گرفت که تا تاریخ ۹۶/۵/۱ خط اعتباری تخصیص داده شده به این موسسه جمعاً مبلغ ۸۰۰۰ میلیارد ریال می باشد.

پرداخت ۲۰۰۰ میلیارد ریال خط اعتباری جدید به موسسه اعتباری کاسپین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، همچنین پیرو انتشار خبری با عنوان “پرداخت 6000 میلیارد ریال خط اعتباری به موسسه اعتباری کاسپین” و وجود برخی ابهام ها در این زمینه، جهت شفاف سازی و تشریح روند تعیین تکلیف حساب های سپرده گذاران محترم به اطلاع می رساند؛ مجموع سپرده های انتقالی تا سقف یک میلیارد ریال از تعاونی منحله فرشتگان به موسسه اعتباری کاسپین مبلغ 17375 میلیارد ریال است که از این مبلغ 9605 میلیارد ریال تا تاریخ 96/5/2 نقداً پرداخت شده است.
    لازم به توضیح است از مجموع 403725 نفر سپرده گذار، 37863 نفر با آمار پرداخت نقدی 9605 میلیارد ریال تعیین تکلیف شده اند و برای مابقی سپرده گذارانی که بنا به دلایلی موفق به مراجعه به شعب نگردیده اند از سوی موسسه حساب سپرده افتتاح گردیده است. لذا هر زمان با مراجعه به 80 شعب منتخب می توانند مبالغ حساب های خود را برداشت نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی