عصر بازار

سهولت استفاده از حساب های مشترک با امکانات جدید سامانه بام

عصر اعتبار- با امکانات جدید سامانه بام کاربران این سامانه می توانند به راحتی از حساب های مشترک خود استفاده کنند.

سهولت استفاده از حساب های مشترک با امکانات جدید سامانه بام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در نسخه جدید سامانه  بام، کاربران می توانند به سادگی شماره حساب مشترک خود را از بخش تنظیمات به این سامانه اضافه کنند. به دنبال این عملیات شماره حساب مذکور با آیکون متفاوتی در لیست حساب ها، همراه با صورتحساب نمایش داده می شود و مشتریان می توانند نسبت به مدیریت این حساب ها اقدام کنند.
    پرداخت اقساط تسهیلات ملی افراد دیگر نیز از طریق سامانه بام فراهم شده است و می توان شماره تسهیلات ملی دیگران را به حساب کاربری خود افزود و به این ترتیب نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات افراد مرتبط با خود اقدام کرد.کاربران سامانه بام همچنین می توانند در صورت انصراف، شماره تسهیلات دیگران را از حساب کاربری خود حذف کنند.
    با استفاده از امکانات جدید سامانه بام همچنین می توان نسبت به افتتاح حساب با مانده اولیه اقدام کرد و تمامی مراحل افتتاح حساب شامل قابلیت تعیین مشخصات حساب، تایید توافقنامه، ارسال شناسه تایید افتتاح حساب و انتقال پول از حساب مبدا به شماره حساب جدید را از طریق این سامانه انجام داد.
    نحوه نمایش صورتحساب تسهیلات خود را نیز در نسخه جدید این سامانه می توان تغییر داد تا جزییات تسهیلات یا پرداخت، ریز تراکنش ها و نمودار بازپرداخت به نمایش درآید.
    لازم به ذکر است امکان پرداخت خدمات دولتی از طریق سامانه بام هم به زودی فراهم می شود.این امکان در حال حاضر  به صورت آزمایشی برای سازمان گمرک آماده و بزودی عملیاتی خواهد شد.
    مشتریان بانک ملی ایران که تمایل به استفاده از این خدمت دارند در صورت دریافت پیامک های مربوط به حساب (ساپتا) می توانند با مراجعه به این سامانه روی دکمه عضویت و فعال سازی کلیک کرده و با وارد کردن مشخصات شناسنامه ای و شماره تلفن همراه، به راحتی با انتخاب شناسه کاربری و رمز عبور در چند دقیقه کاربر بام شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو