عصر بازار

رئیس سازمان خصوصی سازی خبر داد؛

واریز سود سهام عدالت احتمالاً در ۳ قسط

عصر اعتبار- رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به مقدار سود سهام عدالت گفت: از شهریورماه این سود در سه قسمت و در فاصله زمانی سه ماهه توزیع خواهد شد.

واریز سود سهام عدالت احتمالاً در ۳ قسط
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی در واکنش به خبر واریز سود سهام عدالت در شهریور ماه گفت:  زمان واگذاری آن بستگی به واریز سود سهام ها به وسیله شرکتها دارد که تا به امروز مقداری ناچیزی از آن حصول شده است که البته طبیعی است چرا که شرکتها هنوز برای واریز آن فرصت دارند و اکنون زمان کوتاهی از تصویب دریافت سود از آنها برای پرداخت به مردم گذشته است .

    پوری حسینی با بیان اینکه بنای سازمان خصوصی سازی این است که سود را در سه قسمت بپردازد گفت: مثلا در شهریور ماه که بخش اول پرداخت خواهد شد، در فاصله سه ماه یعنی تا آذرماه  بخش دوم سود پرداخت می شود و در اسفند ماه  ما بقی سود پرداخت می شود.

    وی با بیان اینکه با توجه به سهام موجود و مشمولینی که سود به آنها تعلق پیدا کرده است گفت: برای کسانی که دارای یک میلیون سهم هستند در حدود 150 هزار تومان سود عملکرد سال 1395  اختصاص پیدا خواهد کرد و  به همین درصد افرادی که داری سهام هستند به میزان سهام سود دریافت خواهند مثلا اگر افرادی دارای 500 هزار تومان سهام هستند حدود 50 درصد این مبلغ را دریافت خوهند کرد.

    پوری حسینی با بیان اینکه برای اولین بار در ده سال گذشته با دریافت مجوزهای لازم سود بین سهامداران عدالت پخش می شود گفت: با رعایت تمامی مقررات لازم پرداخت سود به مردم تعلق خواهد گرفت.

    رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه این سود به مرور به مشمولان تعلق خواهد گرفت و گفت: از طریق شماره شبا که از آنها در سامانه ثبت شده است سود سهام عدالت واریز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی