عصر بازار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

فراهم کردن زندگی با کرامت برای اقشار کم‌درآمد اولویت دولت است

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سهمیه بندی عادلانه برای برخورداری ایرانیان از درآمد و ثروت و کاهش فقر و همچنین کاهش نابرابری از بحث های مهم در دولت تدبیر و امید است، گفت: زندگی با کرامت برای اقشار کم درآمد، جزو استراتژی های این دولت است.

فراهم کردن زندگی با کرامت برای اقشار کم‌درآمد اولویت دولت است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علی ربیعی در حاشیه سفر به قشم، بر توجه به حاشیه نشین ها و افرادی که فرصت های برابر اجتماعی ندارند، تاکید و اضافه کرد: این موضوع از دغدغه های مقام معظم رهبری و وظیفه اخلاقی و انسانی است.

    وی بیان کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم برای کاهش فقر و درمان گام‌های اساسی از جمله بیمه کردن 11 میلیون حاشیه نشین انجام شده است، ادامه داد: قرار دادن 200 هزار زن باردار و 170 هزار کودک دچار سوءتغذیه تحت پوشش تغذیه، توزیع غذای گرم در مهدهای کودک و تحت پوشش قراردادن کودکان بازمانده از تحصیل از جمله فعالیتهای خاموش این وزارتخانه در این دولت برای رفع نابرابری و کاهش فقر است.

    وی در ادامه با بیان اینکه در قبال ایجاد رفاه برای مردم مسئول هستیم، اضافه کرد: ارتقای حقوق بازنشستگان و کارگران و کاهش فقر و افزایش درآمد نیز مدنظر این وزارتخانه است که در این زمینه کارهای خوبی انجام شده است.

    مقام عالی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی از قشم به‌عنوان گنجینه ای با تنوع فرهنگی و ظرفیتهای عظیم از جمله صنایع دریایی(سنتی و نوین)، بسته بندی و گردشگری نام برد که بخشی از این ظرفیتها ناشناخته مانده است که با برنامه ریزی و جذب سرمایه گذاریهای خارجی و تجمیع کردن سرمایه های اندک می توان در این منطقه تحول ایجاد کرد.

    وی از جزیره قشم بعنوان جزیره تعاونی ها نام برد و افزود: قشم ظرفیت عظیمی برای توسعه اقتصادی کشور محسوب می شود و تعاونی های این جزیره با تجمیع گروههای محلی و سرمایه های اندک خود می توانند زمینه تولید و توسعه اقتصادی را افزایش دهند.

    ربیعی اظهار امیدواری کرد: بمنظور تقویت تعاونی ها، بتوان منابع ارزان قیمتی را به‌منظور ارائه خدمات بیشتر به افرادی که در زمینه خدمات، گردشگری و صنایع کوچک فعالیت می‌کنند،   ارائه کرد.

    وی در پایان، افتتاح درمانگاه تخصصی جی جیان قشم را یکی از اقدامات مهم سازمان منطقه آزاد قشم در جهت رفاه حال بیماران و مراجعه کنندگان و خدمت رسانی به مردم این منطقه ذکر کرد.   ربیعی عصر روز گذشته(5 مرداد) برای آغاز عملیات اجرایی پلاژ بانوان قشم، افتتاح بیمارستان جیجیان قشم و به آب انداختن شناور مسافری به ظرفیت 112 نفر به این جزیره سفر کرده بود.

    افتتاح آموزشگاه و کارگاه های تعاونی تولیدی رشمون و بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای آموزشگاههای فنی و حرفه ای بندرعباس از دیگر برنامه های مقام عالی وزارت به شهرستان بندرعباس است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو