عصر بازار

حمایت بانک پاسارگاد از شرکت‌های دانش‌بنیان

عصر اعتبار- بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از تولید و اشتغال از کار آفرین‌های برتر و شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کرده و سرمایه لازم را تامین می‌نماید.

حمایت بانک پاسارگاد از شرکت‌های دانش‌بنیان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر ساجدی مدیر عامل شرکت شناسا اظهار داشت: در ادامه‌ی مشارکت‌های بانک پاسارگاد با شرکت‌های دانش‌بنیان سیستم تحریک‌کننده الکتریکی چند منظوره برنامه‌پذیر با نام (ETT) توسط شرکت طنین‌پرداز پاسارگاد رونمایی شد.

    وی ادامه داد: شرکت طنین‌پرداز پاسارگاد که به عنوان یکی از 8 شرکت دانش‌بنیان منتخب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پاویون محصولات دانش‌بنیان معاونت در نمایشگاه الکامپ حاضر شده بود، برای نخستین بار این سیستم را که برای سیستم‌های تشخیصی، پژوهشی و مداخلات بالینی در تحریک وراپوستی به‌طور عام و به‌طور خاص در تشخیص و توان‌بخشی شنوایی کاربرد دارد، در این نمایشگاه در معرض عموم قرارداد. در کنار این محصول کتاب تخصصی نرم افزار MATLAB در علوم بالینی توسط این شرکت معرفی گردید.

    مدیر عامل شرکت شناسا در پایان تصریح کرد: پیش از این نیز این شرکت که از مجموعه‌های شرکت‌های تحت حمایت گروه مالی پاسارگاد توسط شناسا است، سیستم +TAPPS را در حوزه کاشت حلزونی شنوایی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مدیرعامل بانک پاسارگاد، رییس دانشگاه امیرکبیر، رئیس سازمان بهزیستی، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و رؤسای مراکز کاشت حلزونی رونمایی کرده بود.

    گفتنی است بانک پاسارگاد با ایجاد اشتغال برای بیش از 300.000 نفر در بخش‌های مختلف گروه‌مالی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب سرمایه‌گذاری‌های ماجراجویانه، حمایت از توسعه صنایع و معادن، و بخش‌های خدماتی، در راه تحقق اقتصاد مقاومتی-تولید و اشتغال گام برداشته و تاکنون اقدامات مؤثری را در راستای رشد و توسعه پایدار کشور به انجام رسانده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی