عصر بازار

افتتاحیه شعبه بیمه سرمد در استان خراسان شمالی

عصر اعتبار- مراسم افتتاحیه شعبه بیمه سرمد در استان خراسان شمالی، با حضور اسماعیل دلفراز، مدیرعامل، عبدالرضا عزیزی، نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، اکبر ایزدی، مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها، محمود دلپسند، معاون برنامه‌ریزی استانداری، علی طائی، مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان خراسان شمالی، جمعی دیگر از مدیران استانی و نمایندگان بیمه سرمد در خراسان شمالی برگزار شد.

افتتاحیه شعبه بیمه سرمد در استان خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ، در ابتدای مراسم، مدیرعامل این شرکت ضمن خوش‌آمد گویی به حضار، به بیان اهداف این شرکت در سال 1396 پرداخت. وی از رشد 115 درصدی پورتفوی بیمه سرمد در 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت:«رشد پورتفوی بیمه سرمد درحالی صورت گرفته که حداکثر 28 درصد از پورتفوی این شرکت را بیمه‌های ثالث و درمان تشکیل داده است و 72 درصد آن، مربوط به سایر رشته‌های بیمه‌ای است.» دکتر دلفراز افزود:« سهم مدیریت شده بیمه‌نامه‌های ثالث و درمان در پورتفوی شرکت، گویای این است که بیمه جوان سرمد، با برنامه‌ریزی دقیق و منظم، در مسیر تحقق اهداف و شکوفایی حرکت می‌کند.»
    مدیرعامل بیمه سرمد، با اشاره به اینکه بیمه، بهایی است که برای رهایی از عدم اطمینان می‌پردازیم، به نقش صنعت بیمه در ایجاد امنیت و اطمینان و گسترش فعالیت‌های تولیدی اشاره کرد و شکوفایی آن را ضامن ثبات و پایداری تولید دانست. وی صنعت بیمه را به عنوان یکی از بال‌های رشد اقتصادی کشور معرفی کرد و با تاکید بر تاثیرگذاری آن در افزایش سرمایه‌گذاری و رشد بنگاه‌های اقتصادی افزود:«اطمینانی که پوشش‌های متفاوت بیمه‌ای برای صاحبان سرمایه ایجاد می‌کنند، باعث می‌شود سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر بیشتری در عرصه‌های اقتصادی حاضر شوند و تردیدی نیست که در صورت رشد صنعت بیمه، می‌توانیم در مسیر رشد اقتصادی کشور نیز گام‌های ارزشمندی را برداریم.»
    دکتر دلفراز، در ادامه به تاثیر قابل توجه رضایت مشتریان در رشد یک شرکت بیمه‌ای اشاره کرد و گفت:« تکریم مشتریان و پرداخت به موقع خسارات، گامی در جهت جذب مشتریان وفادار است و بدون تردید بیمه سرمد موفقیت خود در 4 سال گذشته را مدیون همراهی مشتریان وفاداری بوده است که به خدمات و توانایی‌های این شرکت اعتماد کرده‌اند.» وی با توجه به حضور قشر گسترده‌ای از بیمه‌گذاران بیمه سرمد در خراسان بزرگ، بر لزوم حضور فعال‌تر این شرکت در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی تاکید کرد. مدیرعامل بیمه سرمد، در پایان سخنرانی خود نوآوری و خلاقیت در ارائه طرح‌های جدید بیمه‌ای و تمرکز بر ارائه خدمات مطلوب، به خصوص در پرداخت خسارت را عامل رشد و نفوذ در صنعت بیمه دانست.
    در ادامه این مراسم، دکتر عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و دلپسند، معاون استاندار خراسان شمالی، در سخنرانی خود به طرح نیازهای استان خراسان شمالی پرداخته و از دکتر دلفراز به دلیل افتتاح شعبه بیمه سرمد در این استان قدردانی کردند.
    همچنین طائی، مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان خراسان شمالی، در سخنرانی خود با اشاره به عملکرد موثر بیمه سرمد در پیگیری و پرداخت سریع خسارت در زلزله اخیر بجنورد، از افتتاح شعبه بیمه سرمد در استان خراسان شمالی ابراز خرسندی کرد. وی با تاکید بر لزوم تقویت همکاری بانک و بیمه در استان خراسان شمالی، افتتاح شعبه در این استان را، گامی موثر در جهت همکاری بیشتر بیمه سرمد و بانک صادرات ایران معرفی کرد.
    در پایان این مراسم، موسی‌الرضا نداف، از سوی مدیرعامل بیمه سرمد، به عنوان رئیس شعبه این شرکت در خراسان شمالی منصوب شد. نداف، سوابقی چون مدیریت کل شرکت بیمه ایران استان خراسان شمالی و مدیریت کل شرکت سهامی بیمه دی استان خراسان شمالی را در کارنامه دارد.
     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی