عصر بازار

پیشرفت های بانکداری الکترونیک؛

بانک قرض الحسنه مهر ایران را به رکنی موثر در اقتصاد تبدیل کرده است

عصر اعتبار- بانکداری الکترونیک به مجموعه ای از فناوری های پیشرفته نرم افزاری و سخت افزاری مبتنی بر شبکه و ... گفته می شود که با تبادل منابع و اطلاعات مالی به صورت الکترونیکی، باعث حذف مراجعه حضوری مشتری به شعب بانک ها می شود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران را به رکنی موثر در اقتصاد تبدیل کرده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ، بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر نقش و اهمیت بانکداری الکترونیک و به منظور تسریع در ارائه خدمات نوین بانکی اقدام به راه اندازی و افتتاح 2 سامانه افتتاح حساب آنلاین و دریافت تسهیلات اینترنتی نموده است.
    در سامانه افتتاح حساب آنلاین، مراجعین و متقاضیان حسا ب های قرض الحسنه ( پس انداز و جاری) می توانند با مراجعه به سایت و تکمیل فرم ها و اطلاعات درخواستی نسبت به بازگشایی سپرده مورد نظر خود اقدام نمایند و بدون مراجعه حضوری به شعب کارت عابر بانک دریافت نمایند.
    همچنین بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه فعالیت های ارزنده خود برای تولید خدماتی شایسته با هدف ارائه سرویس های مناسب، موثر و درخور مشتریان، به راه اندازی سامانه دریافت تسهیلات اینترنتی مبادرت ورزید.
    براین اساس مشتریان می توانند با برخورداری از امکان ایجاد شده در سایت رسمی بانک به آدرس www.qmb.ir مراجعه نموده و درخواست تسهیلاتی خود را ارئه دهند و با پرکردن فیلدهای مربوطه و تکمیل مدارک مورد نیاز، با کاهش میزان رفت و آمد به شعبه درخواست و پرونده مورد تقاضا را تکمیل نموده و در مرحله نهایی، تنها یک بار به شعبه رجوع کرده تا با امضاء پرونده اینترنتی، درخواست خود را تایید نمایند.
    همچنین، سامانه های اینترنت بانک، تلفنبانک، همراه بانک، ثبت تراکنش های ناموفق، پرداخت الکترونیکی قبوض، سرویس خرید شارژ، پرداخت اقساط، کدشبا، ساتنا، پایای الکترونیکی و ... نیز با هدف تسریع در ارائه خدمات نوین بانکی در بانک قرض الحسنه مهر ایران مورد بهره برداری قرار گرفته است تا مشتریان با استفاده از آن، در کمترین زمان ممکن فعالیت های بانکی مورد نظر خود را انجام دهند.
    خاطر نشان می سازد، در حال حاضر سیستم های مبتنی بر بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران با پیشرفت های فراوان خود به رکن اصلی سیستم مالی و اقتصادی تبدیل شده و به طور اساسی انتظارات مشتریان را در مورد سرعت، دقت، قیمت و تنوع خدمات بانکی تغییر داده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو