عصر بازار

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز:

نقش کلیدی بانک شهر در مدیریت شهری

عصر اعتبار- معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز، حمایت‌های بانک شهر را از عوامل موثر در توسعه عمرانی این کلانشهر دانست و گفت: طی چند سال فعالیت بانک شهر، خدمات متفاوتی در مسیر تامین منابع مالی و اقتصادی به شهرداری‌ها ارائه شده است.

نقش کلیدی بانک شهر در مدیریت شهری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»,  محمدحسن اسدی، این بانک را تحول آفرین و پیشرو دانست و گفت: بانک شهر امروز نقش کلیدی در مدیریت شهری برعهده دارد و حدود70 درصد از سهام این بانک متعلق به هشت کلانشهر کشور است که هر کدام از این کلانشهرها بین 6 تا 10 سهام را در اختیار دارند.
    وی با اشاره به این‌که 7 درصد سهام این بانک متعلق به شهرداری شیراز است، تعامل بین این دو مجموعه را مطلوب خواند و گفت: حمایت‌های بانک شهر در پیشبرد اهداف و سیاست گذاری‌های مدیریت شهری و به سرانجام رسیدن پروژه‌های عمرانی بسیار روشن و چشمگیر است.
    معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: با توجه به اهمیت درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها، مدیریت شهری شهرداری شیراز بر آن شد تا با اتکا به روش‌های نوین درآمدهای پایدار و مهندسی مالی مناسب، نسبت به تامین اعتبارات لازم اقدام کند.
    اسدی با تاکید بر این‌که دستیابی به این مهم بدون حمایت بانک شهر و توسعه فعالیت‌های مدیریت شهری، امکان‌پذیر نبود، خاطرنشان کرد: اگر چه همکاری و تعامل بانک شهر با شهرداری شیراز در تامین مالی و جلب مشارکت‌های بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌ها موثر و نتیجه بخش بوده است، اما ضرورت گسترش تعاملات و استفاده از ایده‌های نوین برای تسهیل تامین منابع مالی پروژه‌های شهری از طریق منابع بانک بدیهی به نظر می‌رسد.
    اسدی بانک شهر را از جنس مدیریت شهری و هم سو با سیاست گذاری های شهرداری شیراز دانست و افزود: این بانک با پرداخت بیش از 5500 فقره تسهیلات بانکی به پیمانکاران شهرداری شیراز برای اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین ارائه ضمانت نامه‌های بانکی به آنان نقش بسزایی در بهبود ارتباط میان شهرداری و پیمانکاران دارد.
    اسدی با اشاره به تعاملات شهرداری شیراز و بانک شهر به عنوان بانک عامل انتشار و فروش اوراق مشارکت افزود: بانک شهر تا کنون عامل انتشار چندین دوره اوراق مشارکت شهرداری شیراز و قطار شهری بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو