عصر بازار

دیدار معاون عملیات بانک ایران زمین با تیم المپیاد بانک

عصر اعتبار- معاون عملیات بانکی، بانک ایران زمین روز گذشته با حضور در دوره آماده سازی تیم المپیاد بانک، ضمن تقدیر از همکاران آنها را به تلاش بیشتر در جهت اعتلای نام بانک ایران زمین تشویق کرد.

دیدار معاون عملیات بانک ایران زمین با تیم المپیاد بانک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» , محمد رضا ادبی معاون عملیات بانکی به همراه ثقفی مدیر امور منابع انسانی و آموزش، امیر شکری مدیر آموزش، جلیل پور مدیر منابع انسانی، یزدانجو مدیر امور شعب استانها، آزادی رئیس اداره مبارزه با پولشوئی، ریسک و تطبیق و ابوالفتحی رئیس اداره نظارت بر اعتبارت با حضور در جمع تیم المپیاد بانک ضمن آشنائی با مراحل آماده سازی، آنها را تشویق به تلاش بیشتر در جهت اعتلای نام بانک ایران زمین کردند.
    در این دیدار منوچهر ثقفی مدیر امور آموزش و منابع انسانی ضمن ابراز خرسندی از حضور کارمندان بانک ایران زمین در المپیاد تخصصی بانکی، گفت: ارتقا سطح علمی کارمندان از اهمیت بسیاری برخوردار است.
    در همین راستا می توان به برگزاری دوره آموزشی برای شرکت کنندگان در المپیاد تخصصی بانکی و افتتاح کتابخانه داخلی اشاره کرد.
    در ادامه محمدرضا ادبی معاون عملیات بانکی گفت: گرچه آموزش و تحصیلات از اهمیت بسزایی برخوردار هستند، اما مهم ترین موضوع به کار بردن اطلاعات است.
    در حاشیه این دیدار کتابخانه بانک ایران زمین جهت ارتقاء سطح علمی کارمندان و بهره گیری از مطالب به روز افتتاح شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی