عصر بازار

پرداخت خسارت آتش سوزی پتروشیمی بندر امام ازسوی بیمه ایران

عصر اعتبار- بیمه ایران خسارت ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی آتش سوزی انبار مجتمع پتروشیمی بندرامام (ره) را پرداخت کرد.

پرداخت خسارت آتش سوزی پتروشیمی بندر امام ازسوی بیمه ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,صبح سه شنبه دهم مرداد در جلسه ای با حضور مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران در دفتر مدیر عامل شرکت پتروشیمی بندر امام (ره) ، چک 148 میلیارد ریالی خسارت این حادثه به بیمه گذار تقدیم شد.

    در آغاز این جلسه ، رضایی مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران با تاکید بر اینکه بیمه ایران تلاش دارد چنانچه حادثه ای و خسارتی اتفاق بیفتد به نحو احسن و در حداقل زمان ممکن خسارات را جبران کند، اظهار کرد : بیمه ایران ، حمایت از مجموعه های صنعتی و تولیدی را وظیفه ذاتی خود می داند و مجتمع پتروشیمی بندر امام (ره)  هم سرمایه ای ملی است که باید برای حفظ و حراست از آن کوشش کرد.

    وی افزود : علی رغم تحریم هایی که به کشور تحمیل شده صنعت بیمه با راهبری بیمه ایران توانسته است با تشکیل کنسرسیوم پوشش مناسب بیمه ای را برای صنایع عظیم و سرمایه های ملی کشور برقرار کند.

    به طور مثال در حادثه پتروشیمی بوعلی سینا که با زیانی معادل 94 میلیون یورو بزرگترین خسارت خاورمیانه اعلام شد ، کنسرسیوم بیمه های داخلی به راهبری بیمه ایران ، کل زیان وارد شده را جبران کرد.

    در ادامه جلسه ، مهندس «رضا امیری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره مجتمع پتروشیمی بندر امام (ره) با قدردانی از بیمه ایران ، پرداخت خسارت این مجتمع از سوی بیمه ایران را به موقع خواند و اضافه کرد: امیدواریم چنین حوادثی برای سرمایه های ملی کشور هرگز اتفاق نیفتد . به هر حال بیمه یک دلگرمی بزرگ برای بیمه گزاران و مجتمع های بزرگ صنعتی است که به هنگام بروز حوادث علاوه بر جبران بخش بزرگی از خسارت ، التیامی بر مسایل روحی و روانی پیش آمده پس از حوادث است.

    در پایان این جلسه ، فکوری مدیر مجتمع تخصصی ولیعصر (عج) بیمه ایران ، لوح همراه چک خسارت 148 میلیارد ریالی این پتروشیمی را که به امضای آقای پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران رسیده بود برای حضار در جلسه قرائت کرد .

    در این لوح آمده است : « از آنجایی که ماموریت بیمه ایران به عنوان بازوی اجرایی دولت تدبیر و امید و راهبر صنعت بیمه کشور ، تامین آرامش خاطر و اطمینان برای احاد جامعه ، به ویژه فعالان و کارآفرینان عرصه جهاد اقتصادی می باشد ، ضمن تقدیم چک خسارت آتش سوزی انبار آن مجتمع و آرزوی داشتن ایام بدون حادثه و در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتری ، امیدواریم همیشه در روزهای آینده یار و یاورتان باشیم.»

    بنا به این گزارش  ، آتش سوزی در انبار محصول لاستیک مصنوعی (BDSR) مجتمع پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) عصر روز 16 مرداد سال گذشته شروع  و پس از پنج ساعت تلاش ماموران اطفای حریق مهار شد.

    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو