عصر بازار

بانک قرض الحسنه مهر ایران کرمانشاه مقام سوم در عملکرد استانهای کشور را به خود اختصاص داد

عصر اعتبار- میرزایی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران دراستان کرمانشاه اعلام کرد: در ارزیابی سه ماه اول سال ۹۶ که توسط مدیریت امور استانها صورت گرفته بود، استان کرمانشاه بعد از استان تهران و شعبه مستقل مرکزی جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران کرمانشاه مقام سوم در عملکرد استانهای کشور را به خود اختصاص داد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ، میرزایی با اشاره به کسب این موفقیت ادامه داد: سیاست تبیین شده برای شعب استان کرمانشاه فعالیت در همه زمینه های بانک می باشد؛ بدین صورت که عملکرد شعب فقط در یک زمینه شاخص، مانند جذب منابع یا وصول مطالبات بررسی نمی گردد و شعبه ای از لحاظ ما مطلوب است که در تمام زمینه ها خوب باشد .
    وی با اشاره به اهمیت خدمات نوین بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: خدمات الکترونیکی متنوع بانک از قبیل اینترنت بانک، موبایل بانک و همچنین سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات قابل تحسین می باشد و لازم است پرسنل نگاه ویژه ای به این موضوعات داشته و مشتریان را به استفاده از این خدمات تشویق نمایند.
    مدیرشعب استان کرمانشاه در خصوص رشد چند سال اخیر منابع بانک گفت: خوشبختانه به واسطه پشتوانه معنوی قرض الحسنه، توانسته ایم از ابتدای تاسیس بانک تاکنون در مسیر رشد گامهای موثری برداریم و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه خدمات نوین بانکی از جمله بانک های پیشرو و سرآمد کشور باشیم؛ البته می طلبد در این راه به منظور ارائه و معرفی موفقیت آمیز خدمات بانک تلاشی دوچندان داشته باشیم.
    وی افزود: در این راستا استان کرمانشاه در گام اول با تشکیل تیم های بازاریابی در سطح ستاد و صف شروع به شناسایی بازارهای جدید نموده و با مراجعه حضوری به بنگاه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی استان با درنظرگرفتن پتانسیل های موجود توانسته است در میان مردم جایگاه ویژه ای برای خود کسب نماید.
    مدیر شعب استان کرمانشاه اهمیت مطالبات را همتراز با رشد منابع دانست و گفت : مطالبات معوق بانک ها می تواند منشأ بسیاری از بحران های پولی و مالی کشور باشد و آثار سوء بسیاری بر بانک ها، بخش های مختلف اقتصادی و در ابعاد وسیع تر برای مردم کشور ایجاد می کند زیرا باید اقساط تسهیلات به بانک برگردد تا بانک بتواند مجدد تسهیلات پرداخت نماید و چرخه بانکی به حرکت درآید.
    میرزایی ادامه داد: به همین دلیل این مدیریت با فعال نمودن کمیته وصول مطالبات و رصد نمودن روزانه شعب، توانسته رشد مطالبات را کنترل نموده و مطالبات معوق بانک را کاهش دهد.
    وی در پایان ضمن تاکید بر ارزش بالای کار و خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: پرسنل این بانک باید بدانند که کارکردن در این مجموعه افتخار بزرگی است که نصیب ما شده، زیرا قرض دادن در اسلام، از امور مستحبی مؤکد است و ریشه قرآنی و روایی دارد. موضوع قرض در قرآن، در چهارده آیه در سوره‏های مختلف، همراه انفاق و احسان به صورت‏های مختلف مطرح شده است، نکته مهم در این آیات آن است که هر چند قرض‏دهنده، مال را به ظاهر به شخص قرض‏گیرنده می‏دهد و نه به خدا (خداوند نیازی به قرض گرفتن ندارد) تا گرفتاری فرد، خانواده یا جامعه‏ای را برطرف کند، ولی خداوند در قرآن، خودش را طرف قرض می‏داند؛ گویا قرض مستقیم به او داده می‏شود و اوست که مال قرض را می‏گیرد. چه کاری بالاتر از قرض دادن به خدا که پاداشی چندین برابر به همراه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی