عصر بازار

بازدید مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران از مدیریت شعب گلستان

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدارم رئیس هیات مدیره و عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سفر به استان گلستان، ضمن بررسی وضعیت عملکرد و اقدامات صورت گرفته، با مدیرشعب و کارکنان دوایر صف و ستاد دیدار و گفتگو نمودند.

بازدید مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران از مدیریت شعب گلستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، مرتضی اکبری به همراه رئیس و عضو هیات مدیره در سفر به استان گلستان از شعب نامجو، مطهری و آق قلا بازدید کرد و از نزدیک در حوزه های مختلف بانکی با پرسنل شعب تبادل نظر نمود.
    مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت ، یوسف نجدی مدیر امور استان ها و تقوی مدیر شعب استان گلستان نیز در این بازدید ها حضور داشتند.
    در بازدید از شعب استان گلستان، آمار عملکرد و فعالیت های انجام شده در خصوص بازاریابی، جذب منابع جدید، کنترل مصارف و پیگیری وصول مطالبات مورد ارزیابی قرار گرفت و رهنمودهای لازم ارائه گردید.
    پیگیری نحوه اجرای طرح های تسهیلاتی همانند پیوند مهر ایران، تاکید به تسریع در پرداخت تسهیلات مربوط به طرح ضربتی وام ازدواج، شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های جدید جذب منابع قرض الحسنه، رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع و... از دیگر محورهای مورد توجه در این بازدیدها بود.
    دیدار با الیاس آخوند قرنجیک مدیر حوزه علمیه مصلحی آق قلا که از روحانیون برجسته ترکمن صحرا نیز می باشد و برگزاری جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی از دیگر برنامه های سفر به استان گلستان بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی