عصر بازار

رئیس سازمان مالیاتی تهران خبر داد:

بدهی ۱۰۰ میلیاردی سرخابی‌ها و دو تیم دیگر

عصر اعتبار- رئیس سازمان مالیاتی استان تهران با بیان اینکه چهار تیم فوتبال حاضر در جام باشگاه‌های آسیا بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارند از تسهیل و تقسیط بدهی‌ها آنها خبر داد.

بدهی ۱۰۰ میلیاردی سرخابی‌ها و دو تیم دیگر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمدرضا نوری با اشاره به مسائل مالیاتی ورزشکاران اظهار داشت: روی مبانی محاسباتی، کمیت موضوع و دسترسی به اطلاعات مباحث قابل تأملی وجود داشت و  در سال‌های اخیر بازیکنان و مربیان و فعالان ورزشی به عنوان مؤدی مالیاتی، باید با جدیت اظهارنامه واقعی خود را براساس فعالیت و نوع قرارداد ارائه دهند.

    رئیس سازمان مالیاتی شهر و استان تهران با اشاره به تکالیف مالیاتی مؤدیان ورزشی گفت: تمامی فدراسیون‌ها و دست‌اندرکاران ورزشی باید شفاف عمل کرده و اطلاعات در اختیار سازمان مالیاتی قرار دهند تا بتوان در راستای عدالت مالیاتی گام برداشت. اکنون شرایط بهبود پیدا کرده اما نقیصه‌هایی وجود دارد که باید رفع شود.

    وی با تأکید بر اینکه پدیده چند قراردادی میان ورزشکاران وجود داشت، عنوان کرد: این موضوع کمتر شده و جلسات متعددی با مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون ‌های مختلف در رابطه با این مباحث انجام می‌شود.

    نوری در مورد جلسه اخیر با مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران در رابطه با بدهی مالیاتی آنها تصریح کرد: چهار تیم ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های آسیا با مشکل بدهی‌ها روبه‌رو هستند. یکی از بدهی‌های مربوط به مالیات می‌شود که با توجه به منافع ملی، سازمان مالیات تلاش خود را با رعایت قوانین و ضوابط در جهت حل مشکل به کار خواهد گرفت.

    وی ادامه داد: این همکاری بدان معنا نیست که مالیات را ببخشیم یا وصول نکنیم بلکه براساس قوانین، تسهیلاتی در نظر گرفته شده و تقسیط آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

    به گفته این مقام مسئول، مقرر شد با توجه به محدودیت زمانی برای این تیم‌ها، در مورد نحوه میزان بدهی و شرایط بازپرداخت و ارائه تسهیلات اعم از تقسیط یا بخشودگی جرایم اقدام خواهد شد.

    رئیس سازمان مالیاتی شهر و استان تهران در مورد رقم بدهی مالیاتی و جرایم این چهار تیم گفت: بیش از 100 میلیارد تومان بدهی مالیاتی برای این باشگاه‌ها از سنوات قبل تاکنون وجود دارد که البته بخشی از آن قطعی شده است.

    نوری با بیان اینکه بدهی مالیاتی باشگاه‌ها تا سال 92 قطعی و حسابرسی عملکرد از سال 92 تا 94 نیز انجام شده است، افزود: در جلسات روزهای آینده مساعدت لازم برای حل مشکل بدهی مالیاتی باشگاه‌ها انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو