عصر بازار

پیام همدلی سازمانی، مدیرعامل هلدینگ سداد در روز میلاد امام مهربانی ها

عصر اعتبار- مدیرعامل هلدینگ سداد گفت :ضمن تبریک میلاد امام مهربانی ها، امام رضا (ع) جا دارد در این روزهای پاک و مبارک به استقبال میلیونی بازدید کنندگان سراسر کشور، در چند روز اخیر از باز انتشار اخبار مندرج در وب سایت شرکت داده ورزی سداد اشاره کرد.

پیام همدلی سازمانی، مدیرعامل هلدینگ سداد در روز میلاد امام مهربانی ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,مدیرعامل هلدینگ سداد در روز میلاد امام مهربانی ها بیان کرد: همکاران عزیز  ضمن نگاه ویژه و درک عمیق تر نسبت به حساسیت برهه زمانی کنونی،  به این نکته ظریف عنایت داشته باشند. که قطع به یقین این روند تزایدی و گسترده اقبال به فعالیت های شرکت و شناخت بیشتر مخاطبان از مجموعه ی هلدینگ سداد که ناشی از عملکرد درخشان همکاران و پروژه های متعدد و فعالیت های به بار نشسته در دوران کوتاه مدت اخیر بوده است، بار مسؤولیت اینجانب و 2500 همراهِ دلسوز و متعهد شرکت های گروه داده ورزی سداد را افزایش می دهد؛ که جز با همدلی بیشتر، همراهی فزون تر و با همت والا و تلاش دسته جمعی در راستای تحقق همان شعار " بله ! ما می توانیم ..."  تداوم مسیر به روزی و پیشرفت ، امکان پذیر نخواهد بود.

    همّتم ، بدرقه ی راه کن ، ای طائر قدس
    که دراز است ره مقصد و من ، نو سفرم

    امیدوارم خداوند منّان همچون گذشته یار و یاور مان باشد و چتر حمایت خود را از بندگان مخلص و سالم، مرید و صادق خویش دریغ نورزد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی