عصر بازار

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:

نقش کم نظیر بانک شهر در تسهیل خدمات بانکی به شهروندان

عصر اعتبار- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت خدمات بانکی به ویژه بانکداری الکترونیک از سوی بانک شهر، نقش این بانک را در تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان مهم و قابل تحسین دانست.

نقش کم نظیر بانک شهر در تسهیل خدمات بانکی به شهروندان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ، رحیم زارع با بیان این مطلب گفت: امروزه از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری به خصوص در شهرهای بزرگ، تحقق پروژه‌های عمرانی است، اما به دلیل فقدان منابع مالی کافی تحقق همه جانبه آن میسر نیست و همواره تامین نقدینگی لازم به عنوان محدودیت برای حل مسائل شهری مطرح است.
    وی با اشاره به نقش تاثیر گذار بانک شهر در حمایت از مدیریت شهری کلانشهرها اظهار کرد: این بانک به عنوان یک بانک خصوصی طی چند سال اخیر به طور چشمگیری در توسعه شهرها و تامین منابع مالی پروژه‌های مهم کلانشهرها حضور داشته است و بسیاری از پروژه‌های مهم همچون بزرگراه امام علی (ع)، پل طبقاتی صدر، تونل نیایش،توسعه خطوط ریلی در کلانشهرها از جمله خط 6 و 7 متروی تهران، در شرایط سخت مالی شهرداری‌ها با حمایت این بانک به سرانجام رسیده است.
    زارع همچنین با بیان این‌که یکی از ویژگی‌های شهر پایدار، کاهش اتلاف وقت و استفاده  موثر از زمان است، ارائه خدمان نوین بانکی را برگ برنده این بانک دانست و افزود:  بانک شهر با هدف حمایت از توسعه شهر پایدار، صدور کارت شهروندی و توسعه پیشخوان شهرنت را برای نخستین بار در ایران در فضاهای عمومی شهرها از جمله پارک‌ها، میادین، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس در دستور کار خود قرار داد که این اقدامات گام موثری در ایجاد زیر ساخت‌های شهرهوشمند است.
    وی تصریح کرد: در این راستا پیشخوان شهرنت و دستگاه‌های خودبانک در اتحادیه جهانی مخابرات به نام بانک شهر ثبت بین المللی شد که این مهم، افتخاری ملی برای کشورمان نیز محسوب می‌شود.
    زارع با تاکید براینکه هم اکنون بانکداری سنتی پاسخگوی نیاز هموطنان به ویژه نسل جوان جامعه نیست، افزود: باید همواره شاهد  نوآوری و خلاقیت در خدمات بانکی باشیم. خوشبختانه هم اکنون اغلب پیشخوان های شهرنت بانک شهر به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت و ارائه خدمات بانکی به روز به مشتریان هستند.
    وی با بیان این‌که بانک شهر ارائه خدمات را در روزهای تعطیلی که همه بانک‌ها در تعطیلی به سر می‌برند نیز انجام داده است، گفت: با تشکیل ستاد نوروزی، در ایام تعطیلات نوروز، این بانک با استفاده از نیروهای جوان و کارآزموده خود به طور شبانه روزی به شهروندان و به ویژه مسافران در سراسر کشور خدمات دهی کرد.
    زارع در ادامه خدمات این بانک به زائران در ایام اربعین را نیز بسیار ارزشمند دانست و افزود: این بانک در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی، با توسعه گسترده خدمات بانکی مورد نیاز زائران در کشور عراق خدمت مهمی را ارائه داد که مورد توجه زائران قرار گرفت.
    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، همچنین ارائه خدمات در نمایشگاه کتاب تهران و 29 استان و همچنین صدور بن کارت مجازی برای اولین بار با قابلیتNFC از سوی این بانک را از دیگر خدمات قابل توجه این بانک دانست و از آن قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی