عصر بازار

دومین شرکت بزرگ بیمه اعتباری در جهان؛

رشد اقتصاد جهانی افزایش پیدا می کند

عصر اعتبار- شرکت «آترادیوس» هلند به عنوان دومین شرکت بزرگ بیمه اعتباری جهان اعلام کرد، رشد اقتصاد جهانی در سال جاری و آینده میلادی به ۳ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

رشد اقتصاد جهانی افزایش پیدا می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از  ایبِنا ،  شرکت «آترادیوس» هلند به عنوان دومین شرکت بزرگ بیمه اعتباری جهان در تازه ترین بررسی های خود از اقتصاد جهانی پیش بینی کرد رشد اقتصاد جهانی در سال جاری و آینده میلادی به 3 درصد افزایش خواهد یافت.

    در همین حال در گزارش این شرکت اروپایی آمده که رشد تولید ناخالص داخلی جهانی با توجه به اقتصاد پویای آمریکا، کاهش نرخ بیکاری و افزایش اعتماد به فضای کسب و کار در کشورهای پیشرفته، رونق بیشتری خواهد گرفت. 

    «آترادیوس» اعلام کرد، چالش های اصلی در چشم انداز رشد اقتصاد جهانی به کاهش نرخ تورم، ریاضت اقتصادی و کاهش بهای کالا بر می گردد  که به تدریج  این مشکلات در حال حل شدن هستند.  در این گزارش به نکته ای اشاره شده که چشم انداز رشد اقتصادی بازارهای نوظهور در سال جاری میلادی در مقایسه با سال 2016 میلادی روشن تر است؛ ضمن اینکه برزیل و روسیه در حال خارج از رکود و دستیابی به فاینانس برای قرار گرفتن در وضعیت مطلوب اقتصادی هستند. 

    همچنین چشم انداز اقتصاد جهانی در مقایسه با سال های قبل پویاتر است؛ اما ریسک های سیاسی می توانند برای ثبات اقتصاد جهانی همچنان خطر آفرین باشند. 

    «آترادیوس» اعلام کرد، انتظار می رود روند روبه رشد اقتصاد های نوظهور تداوم داشته باشد و رشد یکنواخت و توسعه منسجم از معیارهای اصلی برای پیش بینی شرایط اقتصادی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی