عصر بازار

وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد:

واکنش متعهدانه بانک مسکن به یک دغدغه ملی

عصر اعتبار- وزیر امور اقتصادی و دارایی با تقدیر از مجموعه اقدامات بانک مسکن در دو حوزه «تامین مالی طرح های مسکن و شهری» و «مشارکت موثر در سیاست گذاری بخش مسکن»، حرکت بانک مسکن در اصل ۱۴۰۰ را تایید کرد.

واکنش متعهدانه بانک مسکن به یک دغدغه ملی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، علی طیب نیا در یادداشتی، با تشریح اقدامات بانک مسکن در دولت یازدهم، اعلام کرد: انگیزه ارایه خدمات اثربخش به همراه تلاش متعهدانه مدیران و کارکنان بانک مسکن در دولت تدبیر و امید باعث شد اقدامات و فعالیت های این بانک، در چارچوب و قالب یک بانک توسعه ای-تخصصی آن هم از نوع بانک توانا، جهت پیدا کند و ثمره آن به «توانمندسازی مالی فاقدین مسکن» که همواره دغدغه ملی و اولویت دولت بوده است، تبدیل شود.
    عضو کابینه دولت یازدهم معتقد است: بانک مسکن نه تنها در بخش تامین مالی طرح های توسعه ای دولت در حوزه مسکن و توسعه شهری و همچنین بازآفرینی شهری (بافت های فرسوده)، نقش موثر ایفا کرده که در «مشارکت موثر برای تدوین سیاست های مناسب بخش مسکن» نیز گام های مثبت و سازنده ای برداشته است.
    وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه بانک مسکن به یک بانک توسعه ای-تخصصی توانا در حوزه مسکن و توسعه شهری تبدیل شده است، گفت: این مهم با پشتیبانی از اجرای اهداف کلان دولت در توسعه کمی و کیفی بخش مسکن و رونق آن، نقش موثری در توانمندسازی مالی فاقدین مسکن داشته است.
    طیب نیا با تشریح کارنامه فعالیت های بانک مسکن در فاصله سال های 92 تا 96 تصریح کرد: نوآوری در ارایه محصولات، خدمات و ابزارهای مالی بانکی، توسعه بانکداری خرد به آحاد مردم، ارایه خدمات سرمایه گذاری بانک با ساز و کار بازار سرمایه، تقویت بانکداری رهنی، پیاده سازی مدل بانکداری توسعه ای، تقویت مدل بانکداری شرکتی تخصصی با ارایه خدمات متنوع به انبوه سازان و توسعه گران بخش مسکن و ساختمان، مجموعه گام های مثبت و سازنده در جهت بهبود وضعیت کشور در حوزه مسکن و توسعه شهری است که توسط بانک مسکن در راستای اولویت های دولت تدبیر و امید برداشته شده است.
    وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه خانوارهای فاقد مسکن همواره به عنوان یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید مطرح بوده اند، در یادداشت خود، نوشت: اقدامات بی سابقه ای به منظور تقویت منابع بانک مسکن به ویژه از طریق افزایش سرمایه 100 هزار میلیارد ریالی صورت پذیرفت که امید است با پشتوانه این اقدامات و تلاش متعهدانه مدیران و کارکنان، گام های موثری در جهت رفع این دغدغه ملی برداشته شود. به منظور تحقق این اهداف، برنامه ریزی جامعی از سوی مدیریت بانک مسکن طراحی شده که بر همین مبنا اقدامات گسترده ای به عمل آمده است.
    علی طیب نیا در مقدمه کتاب گزارش عملکرد بانک مسکن طی سال های 1392 تا 1396 نوشته است: مجموعه حاضر موید حرکت بانک در جهت اهداف کلان و رسیدن به چشم انداز پیش بینی شده در سند راهبردی بانک مسکن در سال 1400 است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو