عصر بازار

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر

عصر اعتبار- آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر امروز به پایان می‌رسد.

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر که تا 15 مردادماه سالجاری تمدید شده بود، امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

    بر این اساس اعضای علاقمند به دریافت تسهیلات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر تنها تا پایان امروز مهلت دارند تا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر به نشانیwww.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام نمایند.

    شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی بیمه تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر در پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر و همچنین کانال تلگرامی این صندوق به نشانی t.me/honarcreditfund قابل مشاهده است.

    ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان،نویسندگان و روزنامه نگاران کشور از نوزدهم تیرماه ماه 96 آغاز که پس از افزایش تقاضا و پایان زمان مذکور مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه کشور تا 15 مردادماه جاری تمدید شد.

    براساس قرارداد منعقد شده با شرکت سهامی بیمه رازی امسال برای اولین بار قرارداد بیمه تکمیلی در قالب 3 طرح (امید، آرامش و رفاه) با پوشش‌ها و حـق بیمـه متنوع برقرار شده است و اعضا و افراد تحت تکفل امکان انتخاب یکی از این طرح‌ها را تا پایان قرار داد دارند.

    امسال با اقدامات ویژه انجام پذیرفته، خدمات قابل ارائه در حوزه درمان از قبیل ارائه اسناد پزشکی، پیگیری و اطلاع از مراحل رسیدگی به پرونده خسارت، همچنین درخواست صدور معرفی نامه به مراکز درمانی بصورت برخط و از طریق پروفایل شخصی اعضای صندوق به وی ارائه خواهد شد.

    قرارداد بیمه تکمیلی برای اعضاء صندوق اعتباری هنر که از این طرح استفاده می‌کنند از تاریخ 96/4/1 لغایت 97/3/31 برقرار می‌باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی