عصر بازار

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

٧٩درصد منابع طرح تحول سلامت از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ٧٩ درصد منابع طرح تحول سلامت از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

٧٩درصد منابع طرح تحول سلامت از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید تقی نوربخش در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی که به منظور ارائه گزارش پیشرفت برنامه های این سازمان در چهار ماهه اول سالجاری در مجتمع فرهنگی و ورزشی نگین غرب برگزار شد، با بیان اینکه این جلسه دارای ویژگی های خاصی است، افزود: در آغاز یک دوره جدید قرار داریم و دولت دوم دکتر روحانی با تنفیذ مقام معظم رهبری آغاز شده است.

    وی اظهار داشت: مردم بزرگوار ایران علیرغم وعده های جذاب اقتصادی که توسط برخی کاندیداها ارائه شد، به دکتر روحانی رای دادند.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه این سازمان قبل از دولت یازدهم محل تنازع و تسویه حساب قوا شده بود، افزود: در دولت یازدهم با وجود شرایط سخت اقتصادی اقداماتی انجام شدکه منشا خیر برای مردم و بیمه شدگان شد.

    نوربخش با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان یک از برنامه های مهم دولت یازدهم گفت: ٧٩درصد منابع طرح تحول سلامت ازسوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

    وی تصریح کرد: مهمترین و کلیدی ترین دستگاهی که در اجرای این طرح نقش دارد، سازمان تامین اجتماعی است.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان امروز مطابق با برنامه راهبردی خود در حال حرکت است.

    نوربخش اظهار داشت: این روزها بهار اجرایی کشور است و برنامه های دولت تبیین می شود و بسیار خوشحالیم که استقرار نظام جامع تامین اجتماعی از سوی رییس جمهور محترم هم در مراسم تحلیف و هم تنفیذ مورد توجه قرار گرفت.

    وی با اشاره به اهمیت بازبینی تعاملات بین سازمان تامین اجتماعی و سایر نهادها خاطرنشان کرد: با تقویت تعاملات، این سازمان می تواند مشکلات قبلی را برطرف کند و با برنامه های نو به حرکت خود ادامه دهد.

    نوربخش گفت: در دوران تصدی دکتر ربیعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهد اجرای اقدامات موثری برای کارگران و بازنشستگان هستیم.

    نوربخش افزود: در مقطع زمانی مهمی قرار داریم و برنامه های دولت روحانی با استفاده از تجارب گذشته ادامه خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی