عصر بازار

تاکید بانک قرض الحسنه مهر ایران بر حفظ همبستگی و مشتری مداری

عصر اعتبار- الماس مجیدی مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان مدیرعامل بانک در جلسه هم اندیشی با روسای شعب استان تهران، نسبت به حفظ همبستگی و وحدت رویه بین تمامی کارکنان استان تاکید کرد.

تاکید بانک قرض الحسنه مهر ایران بر حفظ همبستگی و مشتری مداری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,مجیدی در خصوص روابط کارکنان و مشتریان نیز افزود: این بانک در راستای انجام وظایف اجتماعی خود، از اقشار مختلف جامعه حمایت کرده و جایگاه مناسبی میان آحاد مردم دارد؛ لذا همه ی کارکنان شعب و ستاد می بایست با ایفای نقش مشتری مداری نسبت به تکریم مراجعین اقدام نمایند.
    وی ادامه داد: در جلسات متعدد هم اندیشی با روسای دوایر ستادی و شعب استان، همیشه بر حفظ حقوق مشتریان و رعایت اصول مشتری مداری تاکید می شود و امید است تا با اقدامات مثبت و موثر صورت گرفته، میزان محبوبیت مجموعه بانک، روز افزون باشد.
    مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص فعالیت های بازاریابی گفت: از ابتدای سال 1395 ادارات و سازمان های مختلف مورد بررسی و ارزیابی همکاران صف و ستاد قرار گرفتند و با شروع فعالیت های بازاریابی، گسترش همکاری میان بانک و نهادهای مختلف در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همه ی همکاران و جلب رضایت مشتریان استان، موفق به جذب و نگهداری بازارهای جدید شده ایم که این مهم در سال 96 نیز به بسط و گسترش همکاری ها منجر شد.
    وی افزود: همچنین، فعالیت های ستاد مرکزی بانک نیز در رصد استان قرار گرفت و اقدامات لازم جهت ادامه مسیرهای شروع شده از مرکز صورت پذیرفت.
    مجیدی با اشاره به اقدامات 4 ماهه نخست سال 96 تصریح کرد: در راستای گسترش همکاری های دوجانبه با سازمان ها و ادارات، نسبت به انعقاد تفاهم نامه با مشتریانی نظیر دانشگاه علوم پزشکی استان، بنیاد مسکن انقلاب، داروخانه و مراکز درمانی و ... عملکرد شایسته ای ارائه شده است.
    وی خاطرنشان ساخت: آمار استان در زمینه جذب منابع و بازاریابی نشان دهنده رشد منابع و تصاحب سهم بیشتری از بازارهای هدف می باشد. استان کهگیلیویه و بویراحمد در سال های گذشته با برنامه ریزی و فعالیت های مستمر بازاریابی توانسته درصد مصارف به منابع استان را کاهش دهد که این مهم نشان دهنده سیاست گذاری و برنامه ریزی مناسب در خصوص جذب منابع و بهبود مصارف می باشد.
    مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید به اهمیت تعدیل مطالبات اظهارداشت: در این خصوص، برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا با پیگیری های مدون و مستمر میزان مطالبات شعب استان کاهش یابد. همچنین، در تمامی جلسات برگزار شده در استان، دلایل ایجاد مطالبات بررسی و پیشنهادات مناسب برای کاهش اقساط پرداخت نشده، عملیاتی می گردد.
    مجیدی، در راستای بانکداری اجتماعی و نقش بانک در قبال جامعه بیان داشت: شعب استان نسبت به تخصیص سریع وام های تکلیفی از جمله ازدواج اقدام نموده و با توجه به تاکیدات مدیرعامل بانک نسبت به معرفی و آگاهی رسانی طرح ضربتی ازدواج اقدامات لازم صورت پذیرفته است.
    وی در پایان گفت: با گذشت 4 ماه از سال 96 امید است با تلاش همه ی همکاران بتوانیم تا پایان سال به اهداف طلایی پیش بینی شده دست یابیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی