عصر بازار

پیام تبریک مدیر عامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک پارسیان روز خبرنگار به اصحاب رسانه تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,متن پیام تبریک مدیر عامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگاربه شرح  زیر میباشد:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ن و القلم و مایسطرون ...

    دنیای امروز، دنیایی است سرشار از شکل های مختلف ارتباطی و تبادل اطلاعات. برای انسان امروزی که در رشد سریع فناوری اطلاعات، به طرز عجیبی، از فضای مدرن به فضای پسا مدرن منتقل و در سبک های جدید زندگی متناسب با این فضا خو گرفته است، تصور یک روز بدون خبر و یک روز بدون رسانه، بسیار سخت است. از همین رو، فارغ از همه رسانه های رسمی و چارچوب های پیشین اطلاع رسانی، با ساده ترین ابزارها، هر فرد، از مخاطب صرف و ناظری عادی، خود به یک رسانه تبدیل می گردد. در چنین فضای پر هیاهویی که هر شخصی، فارغ از تخصص و یا هر نوع توجه به منافع گروهی یا ملی، می تواند با انتشار هر نوع خبر یا گزارشی، جریانی را در جامعه ایجاد و یا تشدید کند، یافتن سره از ناسره و راست از ناراست، کاری بس دشوار است و چنین است که تخصص و تعهد خبرنگاران متخصص و دلسوز، نه تنها کمرنگ نشده، بلکه بیش از گذشته در هدایت و روشنگری، برجسته و ارزشی مضاعف برای جامعه می یابد؛ خبرنگارانی که تکیه بر ستون استوار اخلاق زده، با دفاع از حقیقت، با رویکردی عدالت محور و با دفاع از منافع مردم و کشور، همانند گذشته و در فراز و نشیب های تاریخ این مرز و بوم، نقش بسزایی در توسعه همه جانبه کشور، ایفا می کنند و در این مسیر، از هیاهوها و جنجال های پوچ و ناملایمات و مشکلات نمی هراسند.

    اینجانب، به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک پارسیان، ضمن پاسداشت یاد شهدای عرصه اندیشه و قلم، با ارج نهادن به مقام والای خبرنگاران و اصحاب رسانه، به عنوان نمادهای عالی فرهنگ و جریان سازان توسعه و مردمسالاری، روز خبرنگار را به همه عزیزان تبریک گفته، برای فعالان عرصه اطلاع رسانی آرزوی سلامتی و توفیق دارم. همچنین از این که در یک سال گذشته، خبرنگاران رسانه های مختلف کشور در تبیین حقایق جامعه و به خصوص دفاع از کارکنان مورد اعتماد مردم در نظام بانکی، نقد مشفقانه سیاست ها و عملکردها، تلاش برای شفاف سازی و مقابله با تهمت ها، جوسازی ها و شایعات، رفتاری شجاعانه و مسئولانه داشتند، قدردانی کرده، امیدوارم در سایه توسل به حق و همکاری گسترده تر و عمیق تر نظام بانکی و اصحاب رسانه، در مسیر خدمت رسانی به ملت سرافراز ایران، ثابت قدم باشیم.
    دنیای امروز، دنیایی است سرشار از اشکال مختلف ارتباطی و تبادل اطلاعات.
    برای انسان امروزی که در رشد سریع فناوری اطلاعات، به طرز عجیبی، از فضای مدرن به فضای پسا مدرن منتقل شده و در سبک های جدید زندگی متناسب با این فضا خو گرفته است، تصور یک روز بدون خبر و یک روز بدون رسانه، بسیار سخت است.
    از همین رو، فارغ از همه رسانه های رسمی و چارچوب های پیشین اطلاع رسانی، هر فرد با استفاده از ساده ترین ابزارها،  از مخاطب صرف و ناظری عادی، خود به یک رسانه تبدیل می گردد. در چنین فضای پر هیاهویی که هر شخصی، فارغ از تخصص و یا هر نوع توجه به منافع گروهی یا ملی، می تواند با انتشار هر نوع خبر یا گزارشی، جریانی را در جامعه ایجاد و یا تشدید کند، یافتن سره از ناسره و راست از ناراست، کاری بس دشوار است و چنین است که تخصص و تعهد خبرنگاران متخصص و دلسوز، نه تنها کمرنگ نشده، بلکه بیش از گذشته در هدایت و روشنگری، برجسته و ارزشی مضاعف برای جامعه می یابد؛ خبرنگارانی که تکیه بر ستون استوار اخلاق زده، با رویکردی عدالت محور و با دفاع از حقیقت و منافع مردم و کشور، همانند گذشته و در فراز و نشیب های تاریخ این مرز و بوم، نقش بسزایی در توسعه همه جانبه کشور، ایفا می کنند و در این مسیر، از هیاهوها، جنجال های پوچ، ناملایمات و مشکلات نمی هراسند.
    اینجانب، به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک پارسیان، ضمن پاسداشت یاد شهدای عرصه اندیشه و قلم، با ارج نهادن به مقام والای خبرنگاران و اصحاب رسانه، به عنوان نمادهای عالی فرهنگ و جریان سازان توسعه و مردم¬سالاری، روز خبرنگار را به همه عزیزان تبریک گفته، برای فعالان عرصه اطلاع رسانی آرزوی سلامتی و توفیق دارم. همچنین از این که در یک سال گذشته، خبرنگاران رسانه های مختلف کشور در نقد مشفقانه سیاست ها و عملکردها، تلاش برای شفاف سازی و مقابله با تهمت ها، جوسازی ها و شایعات، تبیین حقایق جامعه و به خصوص دفاع از کارکنان مورد اعتماد مردم در نظام بانکی، رفتاری شجاعانه و مسئولانه داشتند، قدردانی می نمایم.
    امیدوارم در سایه توسل به حق و همکاری گسترده تر و عمیق تر نظام بانکی و اصحاب رسانه، در مسیر خدمت رسانی به ملت سرافراز ایران، ثابت قدم باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی