عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز خبرنگار

عصر اعتبار- در دنیای امروز که به دنیای اطلاعات و ارتباطات شهرت یافته است، کسب اخبار موثق و قابل‌اطمینان در مورد وضعیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه و انتشار به‌موقع آن بسیار هزینه‌بر، دشوار و گاه با حیات و ممات انسان‌ها، سروکار می‌یابد و خبرنگاری درعین‌حال که از مشاغل حساس و بسیار ضروری و حیاتی است و به تعهد، تخصص، نکته‌دانی و موقع‌شناسی و از همه مهم‌تر به شجاعت نیاز دارد.

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز خبرنگار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,خبرنگاری در تمامی جهان از کارهای سخت و بلکه پرخطر شمرده می‌شود و گرامیداشت این روز یک یادآوری به پاسداشت کوشش‌های صادقانه مردان وزنان آزاده و شجاعی است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار سریع و به‌موقع اخبار صحیح از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

    هفدهم مردادماه مصادف است با روز خبرنگار و بهانه‌ای است برای عرض تبریک و خدا قوت به جامعه خبری و این‌که به این بهانه برای همه تلاش‌گران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به‌روزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزو نماییم.

    بانک_توسعه_تعاون روز خبرنگار و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب اندیشه تبریک گفته و ضمن آرزوی نیک‌روزی و سلامت، توفیق بیش‌ازپیش آنان را در انجام رسالت حرفه‌ای و انسانی خود ظل توجهات حضرت بقیه‌الله اعظم آرزومند است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی