عصر بازار

تقدیر فرماندار بروجن از نقش حمایتی پست بانک ایران در مناطق روستائی

عصر اعتبار- علی محمد مرادی فرماندار بروجن در جلسه شورای اداری مدیران شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری از خدمات رسانی پست بانک ایران و نقش حمایتی آن در راستای اشتغالزائی و محرومیت زدائی در این مناطق تقدیر نمود.

تقدیر فرماندار بروجن از نقش حمایتی پست بانک ایران در مناطق روستائی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»,وی در این جلسه ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به عاملیت این بانک بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: همکاری و هم افزائی این بانک با صندوق مذکور و وزارت متبوع در راستای اعطای تسهیلات اشتغالزائی و نقش آن بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و IT شایسته تقدیر است.
    وی در ادامه خواستار ارائه برنامه های توسعه روستائی این بانک به فرمانداری جهت گسترش همکاری ها و اطلاع رسانی مؤثر به روستائیان جهت بهره مندی مناسب از خدمات پست بانک در این مناطق شد.
    همچنین بهنام یزدانی مدیرشعب پست بانک استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه گزارشی از نحوه پرداخت تسهیلات ازمحل صندوق توسعه ملی توسط این بانک به طرح های اشتغالزائی و دارای توجیه اقتصادی ارائه نمود.
    گفتنی است: در این جلسه، سایر مدیران دستگاه ها و شرکت‌های تابعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نسبت به ارائه عملکرد و برنامه های خود اقدام نمودند که در ادامه آن مرادی راهکارها و برنامه های قابل اجرا در راستای توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در استان و رفع مشکلات مربوط به حوزه ICT شهرستان بروجن را تشریح نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی