عصر بازار

با مشارکت بانک ملی ایران

کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه در بیرجند به زمین زده شد

عصر اعتبار- آیین کلنگ زنی احداث مدرسه شش کلاسه در مهرشهر بیرجند با حضور مسئولان بانک ملی استان خراسان جنوبی، جمعی از مدیران استانی و محلی و جمعی از مردم منطقه به زمین زده شد.

کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه در بیرجند به زمین زده شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ساخت و احداث این پروژه با مشارکت و به همت بانک ملی ایران با تامین هزینه دو میلیارد و 500  میلیون ریال آغاز شد.
    در این مراسم حمید دهباشی رئیس اداره امور شعب استان خراسان جنوبی بانک ملی ایران اظهارداشت: بانک ملی ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در کشور با افتتاح انواع حساب قرض الحسنه در شعب استان خراسان جنوبی فرصت مناسبی را در اختیار مشتریان و افراد نیکوکار قرار داده است تا با تودیع سپرده های خود در این بخش نیت خیرخواهانه خود را در جهت مشارکت در امور فرهنگی و اجتماعی، طرح های عام المنفعه، رفع حوائج ضروری و نیازهای فوری نیازمندان تحقق بخشند.
    وی صاحبان حساب های قرض الحسنه شعب بانک ملی ایران در استان خراسان جنوبی را شرکای اصلی در امور خیرخواهانه و عام المنفعه دانست و افزود: صاحبان حساب های قرض الحسنه پس انداز به قصد مشارکت در امورعام المنفعه و برخورداری از اجر معنوی در این راه قدم می گذارند و جوایز بانک به آنها به قصد تجلیل و تقدیراز حسن نظرشان اهدا می شود.
    گفتنی است طی سال های گذشته بانک ملی ایران بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار برای ارائه خدمات عام المنفعه در خراسان جنوبی تخصیص داده است و بنا دارد تا پایان امسال 8 میلیارد ریال اعتبار دیگر در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی در این استان هزینه کند.
    بانک ملی ایران در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود طی چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید در 80 طرح عام المنفعه و خیر خواهانه نظیر آزاد سازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد معرفی شده توسط ستاد دیه کشور، احداث مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست و معلولان ذهنی، بازسازی شیرخوارگاه، احداث مدرسه، بیمارستان، درمانگاه، مسجد و حوزه علمیه، مصلی، نمازخانه، بقاع متبرکه، حمایت مالی از دانش‌آموزان نخبه یتیم، تجهیز کتابخانه، خریداری و اهدای چند دستگاه آمبولانس در مناطق محروم) با صرف 192میلیارد مشارکت کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو