عصر بازار

مشکل بدهی مالیاتی سرخابی‌ها حل شد

عصر اعتبار- نماینده ویژه مجلس در کمیته بدهی مالیاتی باشگاه‌های فوتبال از حل مشکل بدهی مالیاتی استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: به دلیل عدم حضور مسئولان نفت و تراکتور، تصمیمی برای این دو باشگاه اتخاذ نشد.

مشکل بدهی مالیاتی سرخابی‌ها حل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، رحیم زارع با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی کمیته ویژه مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکل بدهی مالیاتی باشگاه‌های ورزشی استقلال، تراکتورسازی، نفت تهران و پرسپولیس به منظور حضور در جام باشگاه‌های آسیا، گفت: بر این اساس جلسه مشترکی با حضور رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، رییس فدراسیون فوتبال و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

    زارع با اشاره به اینکه طی ماه‌های گذشته بر اساس مهلت ارایه شده سررسید مالیاتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به مدت 6 ماه به تعویق افتاده بود، اظهارداشت: هم اکنون یک ماه به اتمام مهلت ارایه شده باقی مانده، اما خوشبختانه با موافقت مسئولان مقرر شد دوباره 6 ماه دیگر به دو باشگاه ورزشی مهلت داده شود تا بتوان در آینده‌ای نزدیک مشکل آنها را رفع کرد.

    وی ضمن تاکید بر اینکه در حال حاضر بدهی مالیاتی باشگاه‌های باشگاه‌های پرسپولیس 145 میلیاردتومان و بدهی مالیاتی باشگاه‌های باشگاه‌های استقلال 130 میلیارد تومان است، ادامه داد: البته نباید از یاد برد که 50 درصد مبلغ بدهی مالیاتی باشگاه‌های باشگاه‌های مذکور جریمه است.

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی کشور با حُسن نیت از قوانین موجود استفاده کرد تا باشگاه‌های ورزشی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا با مشکل مواجه نشوند.

    وی افزود: بنابراین با توجه به فرصت در نظر گرفته شده برای رفع مشکل بدهی مالیاتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در آینده طرحی از سوی مجلس ارایه خواهد شد یا در بودجه سال 97 اعتباری در نظر گرفته شود تا با کمک دولت بدهی باشگاه‌ها رفع شود.

    رییس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان باشگاه‌های تراکتورسازی و نفت تهران در جلسه یاد شده حضور نداشتند، اما امکان بخشودگی جرایم مالیاتشان از سوی سازمان امور مالیاتی کشور وجود دارد،  خاطرنشان کرد: در این بین باید اذعان کرد که نفت تهران هم اکنون وضعیت خوبی ندارد اما تراکتورسازی اقدامات منسجم خوبی را انجام داده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو