عصر بازار

مدیرکل ‌ارشاد ‌استان تهران:

۱۲ هزار خبرنگار در تهران زیرپوشش خدمات بیمه‌ای قرار دارند

عصر اعتبار- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: در ابتدای دولت یازدهم تسهیلات بیمه به ۴ هزار خبرنگار ارائه شده بود، که اکنون این رقم به ۱۲ هزار نفر رسیده است.

۱۲ هزار خبرنگار در تهران زیرپوشش خدمات بیمه‌ای قرار دارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، برزین ضرغامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌های استان تهران که عصر دیروز در مجتمع فاطمه الزهرا(س) شهرری برگزار شد، با اشاره به اینکه شفافیت معیار و شاخص روابط بین مسئولان و خبرنگاران است اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان رابط صادق میان مردم و دولت هستند که بر مبنای آزادی دسترسی به اطلاعات، مشکلات و نیازها را رصد کرده و منعکس می‌کنند.

    وی ادامه داد: خبرنگاران با رسالت اطلاع‌رسانی همراه دولت برای ارائه خدمت به مردم هستند؛ البته در مسیری که طی کرده‌ایم گاهی کم و کاستی وجود داشته که در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر به امور رسیدگی کنیم.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه در حوزه رسانه؛ امنیت شغلی، صنفی و بیمه مطرح است بیان کرد: در ابتدای دولت یازدهم تسهیلات بیمه به 4هزار خبرنگار ارائه شده که اکنون این رقم به 12هزار نفر رسیده است.

    ضرغامی با بیان اینکه در حوزه خبر عدم دولتی بودن بیمه حائز اهمیت است گفت: موضوع دیگر این بود که بیمه‌ها برای خبرنگاران و اصحاب رسانه دولتی نباشد تا استقلال آنها حفظ شود؛ که هرچند در این زمینه دولت کمک‌هایی کرده است اما سبب آزاد حرکت کردن در بحث انتشار اطلاعات و اخبار بوده است.

    وی تصریح کرد: 400 سازمان و نهاد وجود دارند که به معنای این است که امکان آزادی آمار و اطلاعات فراهم است که همین امر به انتشار صحیح اخبار و کاهش مشکلات و فسادها کمک می‌کند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در راستای توسعه نشریات محلی عنوان کرد: نشریات محلی و استانی که 32 نشریه بود، هم اکنون به 48 نشریه رسیده است؛ شما خبرنگاران که در چرخه رسانه استان هستید کمک کنید تا نشریات محلی و تخصصی را توسعه دهیم.

    ضرغامی در پایان خاطرنشان کرد: بحث خانه مطبوعات موضوع بسیار مهمی است و لازم است تا همه کمک کنیم که این موضوع توسعه پیدا کند تا مشکلات و مسائل عرصه رسانه و خبر با سرعت حل و فصل شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو