عصر بازار

برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید اداره امورشعب استان سمنان

عصر اعتبار- مراسم معارفه رئیس جدید و تودیع رئیس سابق اداره امور شعب استان سمنان با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران، نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، استاندار سمنان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید اداره امورشعب استان سمنان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم احمد بهکارمرام به عنوان رییس جدید معارفه و حسن مونسان رئیس سابق اداره امورشعب استان سمنان نیز تودیع شد.
    برات کریمی عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک، نماینده استان سمنان در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا خباز استاندار سمنان و برخی از فعالان اقتصادی از جمله حاضران در این مراسم بودند.
    در این مراسم عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اینکه مهمترین هدف بانک ملی ایران ارائه خدمت به مردم و کشور است، اظهار کرد: بالاترین هدف هر سازمانی باید جلب رضایت و ارائه خدمت به مردم کشور باشد. بانک ملی ایران بانکی دولتی و مردمی است که باید انتظارات دولت و مردم را به موازات هم و به بهترین شکل بر آورده سازد.
    کریمی با تاکید بر نقش بانک ملی ایران در حمایت از واحدهای تولیدی صادرات محور ابراز امیدواری کرد که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ،گام های مهم و استواری در جهت پیشبرد اهداف دولت و رفع مشکلات جامعه برداشته شود.
    در ادامه اصلان کریمی، مدیر اداره شعب منطقه 2 کشور با بیان اینکه تلاش همیشگی بانک ملی ایران بر جاگذاشتن بهترین آثار از خود در جامعه بوده است، گفت: بانک ملی ایران برای بر جا گذاشتن نام نیک، خود را با آخرین تغییرات جامعه در عرصه های گوناگون تطبیق داده است، تا بتواند انتظارات مردم و مسئولین را به بهترین شکل برآورده سازد. به همین منظور از مدیران و نمایندگان بانک در استان به ویژه رئیس جدید اداره امور شعب انتظار داریم دغدغه های استان خود را شناسایی و برای رفع آن تلاش کنند.
    احمد همتی، نماینده مردم سمنان در مجلس نیز در این مراسم با تقدیر از عملکرد مناسب بانک ملی ایران در استان، خواستار تداوم همراهی این بانک برای ارائه خدمات به مردم شد.
    لازم به ذکر است که حسن مونسان چندی پیش به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک ملی ایران معرفی و مشغول به کار شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی