عصر بازار

مدیرعامل بانک توسعه تعاون خبر داد:

آمادگی بانک توسعه تعاون برای ارائه تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی

عصر اعتبار- مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری، توسعه و اشتغال شهرستان الیگودرز استان لرستان در فرمانداری این شهرستان بابیان این مطلب گفت: بانک توسعه تعاون صددرصد دولتی است که بر اساس اساسنامه ۷۰ درصد منابع خود را در اختیار فعالان اقتصادی بخش تعاون و ۳۰ درصد را به غیر بخش تعاون قرار می‌دهد.

آمادگی بانک توسعه تعاون برای ارائه تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,وی با اشاره به شرایط منابع و مالی بانک گفت: تعامل و همکاری تعاون گران و فعالان اقتصادی با بانک می‌تواند فرصت و بستر مناسبی را برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان فراهم نماید.

    مدیرعامل افزود: در حال حاضر این بانک به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل صندوق توسعه ملی، همکاری خیلی خوبی با این صندوق دارد و تعاون گرانی که دارای اولویت‌های صندوق باشند قادر خواهند بود از ظرفیت‌های آن بهره‌مند گردند.

    در ابتدای جلسه نیز فرماندار شهرستان به شرایط اقتصادی و ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه‌های صنعت، گردشگری، معدن و غیره پرداخت و به بیان آمار تعاونی‌های فعال بخش‌های اقتصادی و برخی از مشکلات آن‌ها پرداخت. در ادامه اشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به نمایندگی از تعاونی‌ها به شرایط حاکم بر تعاونی‌ها و به نقش آن‌ها در ایجاد اشتغال پرداخت و به خواسته‌ها و انتظارات تعاونی‌ها از بانک اشاره کرد.

    همچنین خدابخشی نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز به‌ضرورت حمایت از تعاونی‌ها پرداخت و درخواست مساعدت بیشتر بانک از تعاونی‌ها را داشت. در ادامه این سفر جلسه ارزیابی عملکرد شعب استان لرستان با حضور مدیرعامل، عضو هیئت‌مدیره و مدیران امورهای شعب، طرح و برنامه، آموزش و پژوهش، منابع انسانی، روابط عمومی و حوزه مدیریت در محل سالن جلسات اداره شعب برگزار شد و بر اساس شاخص‌های عملکردی عملکرد تمامی شعب موردبررسی قرار گرفت.

    ضمن آنکه بازدید مدیرعامل، هیئت همراه، اشتاب مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به همراه خدابخشی نماینده مجلس شورای اسلامی الیگودرز از شعب این استان از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو