عصر بازار

رویکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران، در شبکه بانکی کشور کاملا متفاوت است

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در دیدار با سردار منتظرالمهدی معاونت اجتماعی ناجا، در خصوص اقدامات انجام شده برای رفع محرومیت ها و کاهش آسیب های ناشی از مشکلات مالی بیان داشت: فعالیت های این بانک طی ۴ سال اخیر و در دولت یازدهم با رویکردی کاملا اجتماعی همراه بوده و عملکرد آن نسبت به بانک های تجاری شبکه بانکی کشور کاملا متفاوت است.

رویکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران، در شبکه بانکی کشور کاملا متفاوت است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ، اکبری ضمن تاکید به حمایت 10 بانک بزرگ کشور از برنامه ها و اهداف تدوین شده برای بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: عمده کار ما در این بانک پوشش افراد محروم و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه می باشد که در این راستا همکاری های متعددی با سایر سازمان ها، نهادها و ارگان ها انجام شده است.
    وی افزود: تا کنون این بانک گام های موثر و مفیدی در حوزه های کارآفرینی و اشتغالزایی، بهداشت و درمان، معیشت و ازدواج جوانان برداشته است و با 530 شعبه فعال در کلیه استان های کشور مشغول ارائه خدمات و تسهیلات قرض الحسنه به مراجعین و متقاضیان می باشد.
    مرتضی اکبری با اشاره به تغیر رویکرد بانکی دنیا، از شعبه محوری به سمت گسترش خدمات بانکداری نوین اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات ارزنده ای برای توسعه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی انجام و با راه اندازی سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات، فصل جدید و متمایزی در ارائه خدمات بانکی به مردم ایجاد شده است.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: این بانک منابع قرض الحسنه اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصاً خیرین جامعه را جذب نموده و در قالب تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4درصد به نیازمندان جامعه پرداخت می نماید.
    وی ادامه داد: در سال گذشته بالغ بر 510 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در شعب سراسر کشور پرداخت شده که این مقدار طی چهار ماه ابتدای سال جاری نزدیک به دویست و ده هزار فقره وام می باشد.
    مرتضی اکبری تصریح کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با انتقال بخشی از گردش مالی خود به حساب های قرض الحسنه این بانک در قالب طرح های حمایتی و اعتبار در حساب جاری از شعب این بانک تسهیلات قرض الحسنه دریافت نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی