عصر بازار

چقازردی:

افتخار بانک سپه، خدمت به محرومان است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک سپه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه امروز فصل جدیدی برای خدمت به محرومان شروع شده است، گفت: افتخار بانک سپه خدمت به محرومان و تلاش برای تحقق فرامین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در زمینه خدمت رسانی به محرومان است.

افتخار بانک سپه، خدمت به محرومان است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ، محمدکاظم چقازردی در مراسم انعقاد تفاهم نامه برای توانمندسازی محرومین با محوریت اشتغال، تسهیل و تسریع در جذب تسهیلات قرض الحسنه اظهارداشت: انعقاد این تفاهم نامه فصل جدیدی برای بانک سپه در خدمت به محرومان است. این بانک خدمت به محرومان را نوعی توفیق و مایه برکت برای خود می داند.
    مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک در جایگاه قدیمی ترین بانک کشور ثابت کرده است که در همه فراز و نشیب ها، همراه و پشتیبان دولت بوده و هست.
    وی اظهارداشت: بانک سپه همچون سال های گذشته که کارنامه درخشانی در کمک به واحدهای کوچک و متوسط داشته است، سعی خواهد کرد نقش تأثیرگذاری در این زمینه ایفا کند.
    چقازردی همچنین یادآور شد: شرکت های زیر مجموعة بانک سپه با مشارکت در پروژه های عظیم ملی در پروژه های مولد و استراتژیک کشور، نقش فعال و اثر گذاری دارند.
    مدیرعامل بانک سپه با اشاره به حرکت کمیته امداد امام خمینی (ره) به سمت خود اتکایی افراد گفت: در حوزه مأموریت های کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مسیر، بانک سپه نیز در خدمت این نهاد انقلابی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی