عصر بازار

فراخوان بانک کار آفرین در خصوص فروش املاک مازاد از طریق مزایده

عصر اعتبار- بانک کارآفرین در نظر دارد املاک مازاد خود را در تهران و شهرستان‌ها به صورت شش‌دانگ و مشاع با شرایط پرداخت نقدی و نقد و اقساط، از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

فراخوان بانک کار آفرین در خصوص فروش املاک مازاد از طریق مزایده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»,بانک کارآفرین در نظر دارد املاک مازاد خود را در تهران و شهرستان‌ها به صورت شش‌دانگ و مشاع با شرایط پرداخت نقدی و نقد و اقساط، از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

    1.  مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل 5% مبلغ پایه مزایده مندرج در آگهی است که باید توسط متقاضی به حساب مورد اشاره در برگ شرایط مزایده (قابل پرداخت در تمامی شعب بانک کارآفرین) واریز شده و اصل رسید آن با قید ردیف و مشخصات ملک انتخابی، همراه با سایر اسناد و مدارک تحویل شود.

    2.  متقاضیانی که جهت دریافت اسناد مزایده به صورت حضوری به بانک مراجعه می‌نمایند، باید مبلغ 200.000 ریال را به حساب مندرج در برگ شرایط مزایده واریز نموده و رسید آن را ضمیمه نمایند.

    3.  بانک در قبول یا رد یک یا تمامی پیشنهادات مختار است.

    4.  کلیه املاک مربوطه با وضع موجود و شرایط روز ملک به فروش می‌رسند. بانک تعهدی از بابت هرگونه طرح احتمالی املاک (مطروحه از جانب شهرداری) نخواهد داشت و خریدار شخصاً مسئول می‌باشد.

    5.  در مواردی که سهم‌الشرکه به صورت مشاعی واگذار می‌گردد، بانک هیچ گونه مسئولیتی در قبال افراز سهم مشاعی و اخذ سند تفکیکی ندارد و خریدار شخصاً مسئول می‌باشد.

    نحوه دریافت بهای مورد معامله

    الف) پرداخت نقدی

    معادل 50% بهای مورد معامله ظرف مدت 10 روز از تاریخ اعلام نتایج بازگشایی پاکت‌ها و مابقی ثمن معامله پس از اخذ استعلامات مربوطه از مراجع ذیربط (همزمان با انتقال قطعی مورد معامله و تحویل ملک به خریدار در دفتر اسناد رسمی) دریافت می‌گردد.

    ب) نقد و اقساط

    گروه اول: معادل 50% بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد و 50% به صورت اقساط (24 ماهه با نرخ 18%)

    گروه دوم: معادل 40% بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد و 60% به صورت اقساط (36 ماهه با نرخ 20%)

    گروه سوم: معادل 30% بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد و 70% به صورت اقساط (48 ماهه با نرخ 22%)

    ج) پیش‌فروش

    معادل 50% بهای معامله نقداً همزمان با انعقاد قرارداد، 45% همزمان با تحویل ملک (7 ماه بعد) و 5% همزمان با انتقال سند دریافت می‌گردد.

    توجه: در شرایط مساوی بودن قیمت پیشنهادی، تقاضای نقدی برای کلیه املاک در اولویت می‌باشد.

    متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت مورد واگذاری، بازدید و دریافت برگه شرایط مزایده می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی تا ساعت 15:00 روز یکشنبه 29 تیرماه در ساعات اداری ( 8 صبح تا 15 بعدازظهر) در خصوص املاک تهران به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، روبه‌روی درب اصلی پارک ملت، خیابان ناهید غربی، پلاک 97، ساختمان مرکزی بانک کارآفرین، طبقه سوم (اداره املاک و قراردادها) مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن‌های 26214975-021 و 6- 26215144-021 تماس حاصل نمایند.

    همچنین در خصوص املاک سایر شهرستان‌ها جهت کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت مورد واگذاری، به محل استقرار املاک عرضه شده (به شرح مندرج در فرم شرکت در مزایده) مراجعه نمایند.

    متقاضیان باید پیشنهادات خود را تا تاریخ اعلام شده از طریق پست به آدرس تهران، صندوق پستی 4659-15875 ارسال نموده و یا حضوراً به نشانی ساختمان مرکزی بانک کارآفرین تحویل داده و رسید دریافت نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی