عصر بازار

برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید اداره امور شعب استان قم

عصر اعتبار- مراسم معارفه رئیس جدید اداره امور شعب استان قم با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران، نمایندگان مراجع عظام تقلید، معاون استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید اداره امور شعب استان قم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» , در این مراسم غلامرضا صادق زاده خوئی به عنوان رییس جدید اداره امورشعب استان قم معارفه شد؛ وی پیش از این به عنوان معاون اداره امور شعب بانک ملی در این استان مشغول به کار بود.
    عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در مراسم مذکور با عنوان اینکه تامین کننده بیش از 90 درصد منابع مالی کشور نظام بانکی است، بیان کرد: بانک محور بودن اقتصاد کشور باعث افزایش مسئولیت نظام بانکی می شود.
    وی در ادامه با بیان اینکه ارتباط منسجم و مناسب نظام بانکی با دولت در پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی وجود دارد، گفت: نظام بانکی در این زمینه عملکرد مناسبی داشته است و امیدواریم  در دولت دوازدهم نیز با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور با برنامه ریزی منظم، انتظاراتی را که مردم  و دولت از نظام بانکی دارند بر آورده کنیم و در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور  گام برداریم. 
    کریمی در پایان تاکید کرد: بانک ملی ایران برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای صادرات محور، برنامه ویژه ای در نظر دارد. 
    در این مراسم همچنین معاون اقتصادی استاندار و نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان نیز ضمن تقدیر از خدمات و حمایت های بانک ملی ایران در جهت توسعه اقتصادی استان، خواستار ادامه این روند شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی