عصر بازار

کسی از «موسسه اعتباری کاسپین» طلب ندارد

عصر اعتبار- نشست مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره موسسه اعتباری کاسپین برای هماهنگی با مدیران شعب منطقه یک تهران درمحل ساختمان آرژانتین برگزار شد.

کسی از «موسسه اعتباری کاسپین» طلب ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,علی نعیمی مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین با تشریح وضعیت فعلی موسسه در این نشست، بخش عمده‌ای از مشکلات موجود را ناشی از انتشار اخبار نادرست اعلام و افزود: به دلیل چالش‌های گذشته، که ناشی از عملکرد تعاونی‌های منحله بود، بحران‌هایی برای موسسه اعتباری کاسپین پدید آمد که با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری نهادهای مسئول، این مسائل به زودی حل و فصل خواهد شد.

    وی تاکید کرد: اتفاقاتی به تازگی رخ داد که برنامه ریزی‌ها را تغییر داد، زیرا مجلس اعمال ماده 236 را تصویب کرد و موسسه وارد مرحله دیگری شد که حالا باید به سمت قوه قضاییه برویم و منتظر باشیم ببینیم چه رویدادهایی رقم  خواهد خورد.

    نعیمی افزود: موسسه اعتباری کاسپین تنها یک هیات تصفیه نیست که پول را از بانک مرکزی بگیرد و توزیع کند، به همین جهت همه باید بدانند که معاونتی به عنوان معاونت اعتبارات در شرکت‌های سرمایه گذاری ایجاد شده است و این شرکت‌ها برای ایجاد کسب و کار فعالیت خواهند کرد

    نعیمی افزود موسسه کاسپین نسبت به موسسه های دیگر پاک ترین موسسه است زیرا ما به کسی بدهکاری نداریم و کسی از ما طلب ندارد.

    او افزود: موسسه پیگیر تعهدات برای ساماندهی هشت تعاونی منحله است و با لطف و عنایت خدا و با همکاری هیات مدیره و هیات تصفیه تعاونی ها  با توجه به دارایی ها جوابگوی سپرده گذاران باشیم و تعیین تکلیف خواهیم کرد.

    نعیمی با اشاره به اهمیت توجه به سپرده گذاران کنونی مجموعه خاطر نشان ساخت: موسسه اعتباری کاسپین به حضور دائمی سپرده گذاران برای آینده نیازمند است و بر همین اساس مشتریان خود را همیشه در اولویت  خود دانسته و از هیچ تلاشی برای جلب اعتماد سپرده گذاران  به عنوان سرمایه های موسسه، دریغ نخواهد کرد .

    او ادامه داد:همه همکاران باید با برخورد و قدرت جذب خود، مشتریان را نسبت به واقعیت ماجراها آگاه کنندو برای جذب سرمایه و ادامه همکاری مشتریان تلاش کنند.

    نعیمی همچنین گفت: در دو هفته اخیر اقداماتی زیر ساختی انجام شده ، تا گام های بلندی برای بهبود وضعیت برداشته شود.

    وی در زمینه همکاران موسسه نیز افزود: بخشی از دلواپسی کارکنان از وضعیت شغلی، بیمه، حقوق و معوقات است که به زودی با جذب کارمندانی که تخصص و تجربه کافی دارند این مسائل حل خواهد شد؛ از همین رو نباید همکاران نگرانی داشته  باشند.

    وی تاکید کرد: از قول خود و هیات مدیره باید به کلیه پرسنل اعلام کنم که قدردان زحمات تک تک آنان و خانواده هایشان هستیم .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی